קריירה ולימודים

נטפליקס בהיסטריה: מאות עובדים יפוטרו, קיצוצים נוספים בדרך

הדוחות החלשים הגדילו את רמת הלחץ בענקית הסטרימינג שתפרד מלפחות 150 עובדים, שמהווים כ-2 אחוז מכלל העובדים בארצות הברית וקנדה
מערכת ice |  1
קיצוצים בנטפליקס (צילום freepik, pixabay)
אחרי הדוחות החלשים שפרסמה לרבעון הראשון של 2022, ענקית הסטרימינג נטפליקס הודיעה אמש רשמית (שלישי) כי פיטרה כ-150 עובדים, בעיקר בארצות הברית, זאת מכיוון שחברת שירותי הסטרימינג מתמודדת עם האטה בצמיחה.
הפיטורים מהווים כ-2% מכוח העבודה של החברה בארצות הברית ובקנדה. "השינויים הללו מונעים בעיקר על ידי צרכים עסקיים ולא מביצועים אישיים, מה שהופך אותם לקשים במיוחד מכיוון שאף אחד מאיתנו לא רוצה להיפרד מעמיתים כה גדולים", נכתב בהצהרה של החברה. "אנחנו עובדים קשה כדי לתמוך בהם במעבר הקשה הזה".

הקיצוצים במקומות העבודה מגיעים כאשר נטפליקס דיווחה על אובדן מנויים ראשון מזה יותר מעשור וחזו הפסדים עמוקים יותר ברבעון הקרוב. נאמר כי המלחמה באוקראינה והתחרות העזה תרמו לאובדן לקוחות. כתוצאה מהירידה בצמיחה שלה, נטפליקס אמרה שהיא תציג חבילות זולות יותר ונתמכת פרסומות ותבדוק יותר מקרוב את ההוצאות שלה.
"אנחנו מנסים להיות חכמים לגבי זה וזהירים במונחים של משיכה בחלק מהגידול בהוצאות כדי לשקף את המציאות של צמיחת ההכנסות של העסק", אמר סמנכ"ל הכספים של נטפליקס, ספנסר נוימן, למשקיעים במהלך הרווחים האחרונים של החברה. שִׂיחָה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרגיל, עובדים משלמים על החלטות מנהלים גרועות
    ב 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Go woke, go broke. ובטח ובטח אל תעלה מחיר בנוסף לתעמולה המיסיונרית הפרוגרסיבית והאלימה שלך גם ככה.
    סגור