טלוויזיה

נטפליקס בצעד שישנה לחלוטין את שוק הטלוויזיה

שירות הסטרימינג הגדול בעולם שוקל לבצע צעד דרמטי שיכניס אותו לתחרות ישירה מול ערוצי הטלוויזיה וחברות הכבלים והלוויין ברחבי העולם

יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pexels)
ענקית הזרמת הווידאו נטפליקס עובדת בימים אלה על תוספת חדשה לשירות שלה, שעשויה להפוך אותה לראשונה למתחרה לא רק מול שירותי VOD, אלא גם מול ערוצים ושירותי טלוויזיה מסורתיים המשדרים אירועים חיים, כך לפי דיווח של אתר תעשיית הבידור Dedline.
לפי המידע שהגיע לידי האתר, צוות מצומצם בחברה עובד מזה זמן מה על פיתוח יכולת להעברת שידורים חיים על גבי הפלטפורמה שלה. כרגע, מדובר בעיקר על שימוש בשידורים חיים ל"תוכניות לא מתוסרטות" – כלומר תוכניות ריאליטי ושעשועונים, שעשויים להציע לקהל בבית יכולת להצביע למתמודדים. כך, לדוגמא, החברה עובדת בימים אלה על פורמט חדש של תחרות ריקודים בשם Dance 100 שעשויה להיות התוכנית הראשונה בה שתשודר בשידור חי. בנוסף, מדובר על אפשרות לשדר בעתיד בשידור חי את פסטיבל הסטנדאפ השנתי של נטפליקס, Netflix is a Joke, שהסתיים לפני שבוע בלוס-אנג'לס בהשתתפות דייויד לטרמן, קונן או'בראיין, דייב שאפל, אדם סנדלר, לארי דייויד, כריס רוק, קווין הארט, ג'ימי קאר, סת' רוגן, איימי שומר ורבים אחרים.
עם זאת, ההשלכה של הוספת שידורים חיים לנטפליקס הולכת הרבה מעבר לתוכניות רגילות. ברגע שהחברה תוכל לשדר שידורים חיים, היא תוכל להתחרות גם בערוצי החדשות והספורט – כאשר האחרונים הם תחום שמגלגל מיליארדי דולרים בשנה ממכירת מנויים לערוצים ושירותי סטרימינג ייעודיים. כניסה של נטפליקס לתחום הזה תנפץ את ההפרדה שהיתה עד כה בין שירותי סטרימינג, שהתרכזו בתכנים מוקלטים, לערוצים מסורתיים ושירותי שידורים ייעודיים שהעבירו אירועים כמו משחקי כדורגל, כדורסל, אולימפיאדות ושידורי חדשות.
כרגע אין הערכת זמן לתחילת השימוש בשידורים החיים בנטפליקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה