קריירה ולימודים

קיש חוטף: "הפקרת את ילדינו וזרקת אותנו לכלבים. לא נפתח את הלימודים"

ראש מועצת מטה אשר הלוחמני המשמש אופוזיציה לוחמנית לנציגי הממשלה הטיח בשר קיש ביקורת נוקבת. אמש שר החינוך יואב קיש פיצץ ישיבת מו"מ משותפת עם ארגון המורים ונציגי משרדי האוצר והחינוך והחרים את נציגת ארגון המורים
דוד זולדן | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
ראש מועצת מטה אשר הלוחמני ואולי אופוזיציונר בודד לממסד והממשלה הטיח בשר קיש דברים קשים: "הפקרת את ילדינו. זרקת אותנו לכלבים. לא נפתח את בתי הספר".
הכל החל במהלך ישיבה מתוחה עם שר החינוך יואב קיש כאשר הודיע ראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ כי בשל המצב הביטחוני לא יפתח את שנת הלימודים ביישובי קו העימות. דוידוביץ גם תקף ראשי רשויות מקומיות אחרות, וטען כי הם "מלחכי פנכה ופודלים, כי הם צריכים את מרכז הליכוד".
גבי נעמן, ראש מועצת שלומי הגיב לאירוע ברדיו צפון: "אסור לקבל החלטות מתוך הבטן. ראשי רשויות, אנחנו מנהיגים צריכים לתת חוסן לקהילות שלנו ולא להכניס אותם לפאניקה". עוד הוסיף כי:  "לא אהבתי בלשון המעטה את המפגש שהיה אתמול עם שר החינוך. לא אהבתי את ההתנהלות של משה דוידוביץ (ראש מ.א. מטה אשר) שפשוט לא השתלט על עצמו מתוך המצוקה, מתוך הכעס, מתוך התסכול. דוידוביץ' תקף את הממשלה במלים קשות. אמרתי לו: "משה, אתה יכול לדבר בשמך. אני לא מסכים עם חלק ממה שאתה אומר, אני מסכים מאד עם חלק מהדברים אבל לא באופן גורף להכליל את כל ראשי הרשויות. גם בי השתלח בצורה מאד מאכזבת ופוגעת, במעמד ראשי הרשויות שר החינוך, מפקד פיקוד העורף ומנהלת משרד החינוך צפון אורנה שמחון. אני מנהיג, מה עלי לעשות, לא לפתוח את שנת הלימודים? אסור לקבל החלטות מתוך הבטן. הילדים לא יכולים להישאר בבית. ראשי רשויות, אנחנו מנהיגים צריכים לתת חוסן לקהילות שלנו ולא להכניס אותם לפאניקה".    
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה