קריירה ולימודים

הסכומים האסטרונומים נחשפים: מי השחקנים הכי יקרים בליגת העל?

פחות משבוע לפתיחת ליגת העל וזה הזמן לגלות מי הם חמשת המשתכרים הבכירים של מכבי תל אביב והאם הם נחשבים לעשירי הליגה? גם אחרי ששכרו של ערן זהבי הופחת הוא שיאן המרוויחים בכדורגל הישראלי וכמה משתכרים שגיב יחזקאל ויונתן כהן? 
דוד זולדן | 
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, shutterstock)
האם השחקנים הכי יקרים בליגת העל משחקים במכבי תל אביב? מה שבטוח שהקבוצה מתמודדת עם אתגרים משמעותיים לגבי לצירוף שחקנים זרים עקב המצב הביטחוני ובינתיים השחקנים המקומיים מוכיחים שהם שווים הרבה.
ערן זהבי - 700 אלף יורו
דור פרץ - 450 אלף יורו
יונתן כהן - 400 אלף יורו
יוריס ואן אובריים - 400 אלף יורו
שגיב יחזקאל - 400 אלף יורו
החתמתו של שגיב יחזקאל אחרי הסאגה הממושכת עם אנטליאספור הטורקית היתה עסקה משתלמת. גם הישארותו של ערן זהבי בשכר מופחת ומעמדו בעונה הקרובה תופסים הרבה עניין אצל הצהובים, שעדיין מחפשים חיזוקים נוספים שימנפו את הקבוצה לפני סגירת חלון ההעברות.
במכבי מוכנים להשקיע סכומי כסף גבוהים שעשויים לשנות את רשימת המשתכרים המצורפת. גם מצבו של יונתן כהן, שצפוי לעזוב אמור להשפיע על המאזן הכלכלי של הקבוצה לקראת העונה החדשה.
לשם השוואה, בגזרת המאמנים לא קשה להצביע על המאמן של מוליכת הליגה, מסאי דגו הניצב בתחתית טבלת המשתכרים בין המאמנים. דגו הגיע בקיץ כמאמן נוער ולכן התנאים בהתאם, אך הוא כבר זכאי לבונוסים של מעל 100 אלף ש"ח בעקבות ההישגים באירופה והמספרים יגדלו אם חיפה תשיג אליפות או גביע. בכל מקרה, דגו מסיים את החוזה בתום העונה וההסכם הבא שלו צפוי לשדרג את מעמדו בטבלה.
חיים סילבס אמנם סוגר את הרשימה, אך השכר שלו בעונה הבאה משתדרג מ-30 אלף ש"ח בחודש ל-40 אלף ש"ח בחודש, כך שהוא צפוי להשתדרג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה