רכב

טסלה חושפת את המכונית החדשה - ומדובר ביותר ממתיחת פנים

טסלה חשפה הלילה את "טסלה 3 היילנד" גרסתה המחודשת של מודל "הטסלה 3". המכונית מציגה חידושים ושינויים מרחיקי לכת. אבל תביא עמה גם עליית מחירים   
מערכת ice | 
טסלה בישראל (צילום pixabay, unsplash)
טסלה חשפה הלילה את "טסלה 3 היילנד" המהווה גרסה מחודשת למודל הטסלה 3 מוכר והאהוב. רבים רואים בהיילנד למכונית החשובה ביותר של טסלה כיום וזו משום החידושים שמופעים בה הם הרבה מעבר לעדכונים קטנים אלא עדכון מכני מקיף של הדגם הקיים.
מרבית ההבדלים בין שני הדגמים נמצאים חלקו הקדמי של הרכב: הפנסים הקדמיים והפגוש עברו עיצוב מחדש , המסך הקדמי קיבל שדרוג ולראשונה החברה הוסיפה גם מסך אחורי. נוסף, בורר ה"הילוכים" עבר אל המסך וכעת אפשר לבחור את כיוון הנסיעה של הרכב על ידי לחיצת כפתור. 
נוסף על אלו גם התווספו מושבים קדמיים מאווררים, עיצוב המושב האחורי השתנה, נפח תא המטען עלה מ-561 ליטר ל-594 ליטר, ולפי טסלה הבידוד הפנימי שופר. עוד עולה כי טווח הנסיעה השתפר בעשרות קילומטרים. 
אך, הנתון המשמעותי ביותר בקרב הלקוח הישראלי הוא עליית המחיר. עד כה טסלה 3 בסיסית ללא מסים עלתה  152.9 אלף שקל ומחירה לצרכן היה 192.6 אלף שקל. לאחר השינוי המחיר של אותו דגם ללא מס הינו 159.9 אלף שקל ומחיר הרכב לצרכן 205.6 אלף שקל.
כמו כן, מחירה של טסלה 3 לונג ריינג' היה עד לאחרונה 177.9 אלף שקל ללא מסים  וכעת המחיר עלה ל-179.9 אלף שקל לא מסים. החברה טוענת כי מועדי האספקה לפי טסלה יהיו באוקטובר-נובמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה