רכב

וורן באפט נחשף: לא תאמינו על איזה רכב הוא נוהג

וורן באפט, אחד האנשים העשירים בעולם, ידוע כאחד המולטי מיליארדרים הצנועים והחסכניים ביותר בעולם, ועל כך תעיד המכונית עליה הוא נוהג - קאדילק משנת 2014
מערכת ice | 
וורן באפט (צילום טוויטר/ AppleInsider)
וורן באפט, אחד האנשים העשירים בעולם, מתברר כבנאדם צנוע במיוחד, בטח נוכח הסכומים המטורפים שהוא מכניס מדי יום. כעת, באתר "יאהו" חשפו כי באפט נוהג על קאדילק משנת 2014.
בעוד מוליטי מיליארדרים ברמתו מתגאים בחיי הפאר שלהם, באפט, שידוע כאיש צנוע כחלק מתפיסת החיים בה הוא נוהג, שהיו הגורמים לטענתו להצלחה שלו. בלי קשר, בכל הנוגע למכוניות באופן ספציפי, באפט סולד מלרכוש רכבים חדשים ונוהג לנסוע ברכבים משומשים וישנים באופן יחסי כמובן.
בראיון שערך למגזין פורבס ב-2014, וורן באפט חשף שהוא נוסע רק כ-3,500 מייל בשנה, כך שבאמת אין צורך להחליף את המכונית שלו לעתים קרובות. לאחר שנהג במכונית לינקולן טאון משנת 2001 במשך עשור שלם, באפט מכר אותה במכירה פומבית, שאת הכסף הוא תרם לצדקה, והחליף אותה בקדילאק DTS משנת 2006. באותה הקדילאק הוא נהג במכונית הזו במשך שמונה שנים, עד שהחליף אותה בקדילאק XTS 2014 הנוכחית שלו. באפט הסביר בעבר שהוא בוחר את המכוניות שהוא רוכש נטו על בסיס הבטיחות אותה היא מציעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה