רכב

מאסק חוגג: טסלה רחוקה מהשווי המקסימלי שלה

האם האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, בדרך להיות עשיר הרבה יותר? במהלך כנס החדשנות של VivaTech בפריז הסביר מאסק כי שווי טסלה עוד רחוק מלהגיע למקסימום ותולה את התקווה ברכב האוטונומי
מערכת ice | 
אילון מאסק חוגג (צילום shutterstock, אינסטגרם/ אילון מאסק)

אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, חושב שווי השוק של יצרנית הרכב קשור ישירות לשאלה האם יצרנית הרכב מסוגלת לפתור את עניין הנהיגה האוטונומית, כך סיפר האיש העשיר בעולם, לבנו של האיש השני העשיר בעולם ברנרד ארנו, אנטואן ארנו, אתמול (שישי). 

מאסק נאם בכנס החדשנות של VivaTech של פריז. ארנו הצעיר עקץ את מאסק לגבי שווי השוק של טסלה - 827 מיליארד דולר, וציין כי היא מתגמדת לעומת הערכת השווי של קונצרן LVMH. 
 



מאסק, כרגיל, לא נשאר חייב וסיפק מספר תובנות לגבי תנועות מחירי המניות. "הערכות שווי הן דבר מוזר", הסביר. "לפעמים אמרתי, 'היי, אני חושב שמחיר המניה גבוה מדי בטסלה', ואז מחיר המניה עלה". 

בנוסף, מאסק הסביר כי שווי השוק של טסלה קשור לשאלה האם החברה יכולה לשכלל את טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית. "באמת הערך של החברה הוא בעיקר על בסיס אוטונומיה", הסביר מאסק. "אם אתה מסתכל על תפוקת הרכב הכוללת שלנו, זה כמעט 2 מיליון רכבים השנה או משהו כזה. אבל זה עדיין רק 2% מסך ייצור הרכב". 
מאסק הוסיף כי "הפוטנציאל לאוטונומיה הוא שהערך של האוטונומיה הוא כל כך גבוה, שגם אם יש לך הנחה, אחוז ההסתברות לאוטונומיה לקרות, זה כל כך בעל ערך". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה