רכב

רב קו? יש דרך חדשה לשלם: מהפכה ברכבת הקלה

חברת הופאון, מפעילת אפליקציית רב-פס - לתשלום וניווט בתחבורה הציבורית - מודיעה כי היא הראשונה מבין אפליקציות התשלום להשלים בהצלחה את הבדיקות ברכבת הקלה של גוש דן והאפליקציה כבר מוכנה להפעלת הרכבת הקרבה
מערכת ice |  2
הרכבת הקלה בתל אביב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
החל ממועד ההפעלה הקרוב של הרכבת הקלה יוכלו משתמשי רב-פס לשלם על נסיעותיהם ישירות מהנייד בלחיצת כפתור. התשלום ברב-פס ברכבת הקלה צפוי להיות נוח ומשתלם בצורה משמעותית ביחס לשימוש בכרטיסי רב קו, שכן בעוד שאת כרטיסי הרב-קו ניתן יהיה לתקף רק במספר מצומצם של מכשירי תיקוף הנמצאים ברציפי התחנות ומחוץ לקרונות הרכבת.
הדבר עשוי להוביל לפספוס רכבות או לקנסות, עקב כניסה לקרונות הרכבת מבלי לבצע את התיקוף ברציפים, הרי שאת התיקוף עם אפליקציית רב-פס ניתן לבצע בלחיצה באפליקציה ומכל מקום - כל עוד נמצאים בקרבת התחנה, ללא צורך באיתור והגעה אל מכשירי התיקוף שבתחנות.
כמו כן, התיקוף ברב-פס ברכבת הקלה גם משתלם יותר, שכן הוא כולל אופטימיזציה יומית וחודשית של תעריפי הנסיעה, כך שבמידה ומבצעים מעט נסיעות משלמים בסוף החודש רק על הנסיעות שבוצעו במהלך החודש.
אך אם נוסעים הרבה (מעבר לעלות המנוי), מחויבים רק בעלות המנוי החודשי או היומי המקביל של כרטיס הרב קו, ומבלי להתחייב לרכישת המנוי מראש (כמו ברב-קו המחייב רכישה מראש). על פי נתוני החברה, השימוש החודשי בכרטיסי הרב-קו יקר כיום בכ-35% בממוצע ביחס לשימוש באפליקציית רב-פס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבת שיווק מטופשת, חחח לרבפס הרב קו בסדר גמור
    כרןנוס 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזה סיפורי המעשיות שאין מכשירי תיקוף מספיקים לרב קו
    סגור
  • 1.
    מתי ההפעלה ??? (ל"ת)
    רונן 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור