רכב

במעל למיליון שקל: זו התרומה של הקרן לידידות ליישובי קו העימות

תרומת ארבעה רכבים ממוגנים ותיקי מענה ראשוני וסיוע רפואי בחירום בעלות של יותר ממיליון שקל העניקה הקרן לידידות ליישובי קו העימות בדרום ובצפון
מערכת ice |  1
רכב ממוגן (צילום שוקי אמזלג)
הקרן לידידות העניקה לאחרונה רכבים ממוגני ירי ותיקי מענה ראשוני וסיוע רפואי בחירום לקציני ביטחון אזוריים ולרכזי ביטחון צבאיים ביישובי קו העימות בהיקף של יותר ממיליון דולר. קציני הביטחון של המועצות האזוריות שער הנגב, חוף אשקלון, אשכול ושדות נגב קיבלו ארבעה רכבים ממוגני ירי לשימוש בתפקידם.
בנוסף, מימנה הקרן לידידות רכישה של 150 תיקי מענה ראשוני מקיף עבור הקב"טים והרבש"צים ביישובי קו העימות בדרום ובצפון. התיקים החדשים כוללים אמצעים לסיוע ראשוני לחילוץ, הצלה ורפואה.

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין, מסרה: "קציני הביטחון במועצות האזוריות ורכזי הביטחון היישוביים מבצעים את תפקידם, פעמים רבות, תוך סיכון אישי ממשי. שמחתי לפגוש בהם ולראות את תחושת השליחות שמאפיינת כל אחד מהם. אני גאה כי לאחר תהליך יסודי מולם, יש לנו הזכות לספק עבורם פתרונות יעילים ויצירתיים שישמשו אותם במשימתם החשובה. אנו אסירי תודה לתורמים רבים, אוהבי ישראל מרחבי העולם, שסייעו בידינו להוציא מימון ורכישה אלה לפועל".
קב"ט המועצה האזורית חוף אשקלון, אמנון זיו, אמר: "הקב"טים וכיתות הכוננות בעוטף נמצאים בחזית הלחימה בסבבים גם כאשר 75% מהתושבים מתפנים מהאזור. אנחנו מטפלים באירועים השונים של ירי קורנט ונפילות רקטות על היישובים. הרכבים הממוגנים נותנים יכולת להיכנס באופן ממוגן ובטוח לאזורים מסוימים ובכלל בצורה ממוגנת ומאובטחת גם בשעה של מטח פצצות מרגמה ורקטות ולתת סיוע באירועי תגובה לנפגעים ולחלץ אותם לאחור לפינוי מסודר. המגנה הראשוני עם רכב ממוגן היום בטוח מתמיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקרן אנטישמים
    רמי 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור לקחת מהם כלום , הם נותנים פועלים להסתת ערבים מצד אחד ,ומצד שני הם תורמים ליהודים ,המטרה שלהם היא לעשות מלחמות עקובות מדם כדי שהמשיח הנוצרי לבסוף יגיע ומי שלא יתנצר יהרג.
    סגור