כסף וצרכנות

הקרן לידידות תעביר כ-28 מיליון שקלים תרומה לנזקקים

התרומות אשר נאספו מידי אוהבי ישראל יפוזרו ברחבי המדינה ויגיעו לכ-98 אלף משפחות לקראת חגי תשרי
מערכת ice | 
ראשי בית החולים והקרן לידידות (צילום דוברות בית החולים הצרפתי)
על רקע ההחרפה ביוקר המחייה יוצאת הקרן לידידות למבצע סיוע מיוחד לקראת החגים, הודות לתרומותיהם של מעל 600 אלף תורמים אוהבי ישראל. במסגרת המבצע יחולקו: 22,400 שוברים של "תו הזהב" לרכישת מזון למשפחות יחידניות בדיור הציבורי. 22,600 כרטיסי "דרים קארד" לרכישת ביגוד ומזון לילדי פנימיות הרווחה ונשים במקלטים. עוד 7,000 שוברים של "תו הזהב" יחולקו לצעירות וצעירים בתכנית הלאומית "יתד" לקידום צעירות וצעירים במצבי סיכון. כמו כן יחולקו עוד אלפי שוברים ומוצרים לתמיכה בנזקקים ובמשפחות מעוטות יכולת ברחבי המדינה.
נשיאת הקרן לידידות יעל אקשטיין, התייחסה לפרויקט ואמרה: "מהדיווחים שעולים מארגוני הסיוע השטח ומלשכות הרווחה ברשויות המקומיות, התקופה האחרונה בה חווינו עלייה מתמשכת במחירים בכל תחומי החיים מאופיינת בעלייה בביקוש לסיוע הן מצד משפחות במצב כלכלי קשה. ארגוני הסיוע קורסים תחת הנטל. לאור זאת, אנו פועלים להרחיב כל העת את הסיוע לארגונים. אנו אסירי תודה למעל 600 אלף תורמים אוהבי ישראל שהתגייסו גם הפעם לסייע לעם ישראל וליהודים במצוקה בתפוצות".
 
הקרן לידידות, מייסודו של הרב יחיאל אקשטיין, היא ארגון הסיוע החברתי הגדול במדינה הפועל לחיזוק חוסנה החברתי של ישראל. הקרן, הפועלת באמצעות תרומתם הנדיבה של תורמים נוצרים ויהודים אוהבי ישראל ברחבי העולם, חרטה על דגלה סיוע לאוכלוסיות במצוקה וגייסה עד כה מעל לחמישה מיליארד שקלים לביצוע פרויקטים מגוונים, בתחומי העוני והרווחה, העלייה והקליטה וחיזוק מערך ההגנה על העורף הישראלי בשעת חירום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה