רכב

טסלה ממשיכה לרסק מחירים: גם בישראל תשלמו 20% פחות?

טסלה מורידה מחירים של כלי רכב חשמליים לשוק האמריקאי. הורדות המחירים, שהוכרזו ביום חמישי מאוחר בשעון ארה"ב בדגם 3 ודגם Y, נעו בין 6% ל-20% בהשוואה למחירים שהתקיימו לפני ההנחה, טסלה גם הורידה מחירים בדרום קוריאה, יפן, אוסטרליה וסינגפור. בקרוב גם בארץ?
מערכת ice |  2
טסלה (צילום vecteezy, unsplash)
טסלה הורידה מחירים של כלי הרכב החשמליים הנמכרים ביותר שלה לשוק האמריקאי, כך הראה אתר יצרנית הרכב, לאחר שלאחרונה הורידה מחירים בסין והחמיצה את הערכות וול סטריט לגבי משלוחים ברבעון הרביעי.
הורדות המחירים, שהוכרזו ביום חמישי מאוחר בשעון ארה"ב בדגם 3 ודגם Y, נעו בין 6% ל-20% בהשוואה למחירים שהתקיימו לפני ההנחה, לפי חישוב רויטרס. זאת לפני שחשבו על זיכוי מס פדרלי בסך 7,500 דולר שנכנס לתוקף עבור דגמי רכב חשמליים רבים החל מתחילת ינואר.

יחד עם הורדות המחירים שהוכרזו בשבוע שעבר בסין, המהלך סימן היפוך בשווקים הגדולים של טסלה מהאסטרטגיה שנקטה במהלך רוב שנת 2022, כאשר הביקוש היה חזק ומחירי המכירה הממוצעים של כלי הרכב החשמליים שלה היו במגמת עלייה.
השינוי הוא המהלך הגדול הראשון של טסלה מאז מינתה את המנהל הראשי שלה לסין ואסיה, טום ז'ו, לפקח על התפוקה והמכירות העולמיות לאחר שנפלה מיעד האספקה שלה לשנת 2022.
טסלה הורידה את המחירים בסין ובשווקים אחרים באסיה בשבוע שעבר. יחד עם הורדת מחירים קודמת שהוכרזה באוקטובר ותמריצים אחרונים, המחיר בסין עבור דגם 3 או דגם Y ירד ב-13% ל-24% מספטמבר לאחר המהלך האחרון, כך הראו חישובי רויטרס. טסלה גם הורידה מחירים בדרום קוריאה, יפן, אוסטרליה וסינגפור.
בחודש שעבר אמר מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, ש"שינויי ריבית קיצוניים" שינו את התחזית הכלל-ענפית וכי טסלה יכולה להוריד את התמחור כדי לשמור על צמיחה בנפח, מה שיביא לרווח נמוך יותר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בסדר טסלה
    יניב 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל היום יש מבחר סיניות שלא נופלות מטלה ויש עוד מלא חברות בדרך לדוגמה סיטי קאט אחלה אוטו אחלה מחיר הולכת להחליף את כל הקטנות לדעתי מי שרוצה רכב חשמלי שימתין עד אמצע 23 יהיו המון הפתעות גם דגמים וגם מחירים
    סגור
  • 1.
    המחירים ירדו גם בארץ :)
    שי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים ירדו גם בארץ :)
    סגור