רכב

הג'יפ היוקרתי נגנב - ונמצא במערה בדרום הארץ

הנגב ממשיך להתנהג כמו המערב הפרוע. ג'יפ יוקרתי נגנב מבית בבאר שבע ורק בזכות פעולה משותפת של יחידת האופנועים יואב ואיתוראן הוא נמצא - במערה
מערכת ice | 
הג'יפ שנמצא (צילום איתוראן)
ג'יפ הרוביקון נחשב לרכב נפוץ לגניבות, בעיקר באזור הדרום. שלומי חסין, תושב באר שבע, רכש ג'יפ כזה בעלות של מעל ל-400 אלף שקלים. "בלילה שבין ראשון שני קיבלתי מהם טלפון ב-2 וחצי לפנות בוקר. המוקדנית אמרה לי שמזהים משהו לא תקין ברכב", סיפר בריאיון לחדשות 12. תוך כדי השיחה עם נציגת איתוראן הוא הציץ מחלון ביתו וגילה כי הרכב אינו בחנייה.
חסין תיאר את הרגשתו, במיוחד אחרי הגנבה: "אנחנו חיים פה במיוחד בדרום במערב פרוע, אני באמת חי בפחד. בשבוע וחצי האחרונים אני יורד לבדוק אם הרכב בחניון כל לילה". הוא גר בשכונה הנמצאת בבנייה וסיפר כי "אני גר בשכונה מאוד מבולגנת, חצי מאוכלסת – יש שם המון פריצות, זו שכונה פסיכופתית".
לשמחתו של חסין, יחידת האופנועים יואב של המחוז הדרומי של המשטרה בשיתוף פעולה עם חברת איתוראן נכנסו לפעולה. מספר שעות לאחר השיחה שקיבל הג'יפ נמצא בתוך מערה בפזורה הבדואית. חסין לא שכח לשבח את הפעילות שהחזירה לו את הרכב – "זו יחידה מדהימה. אנשים מטורפים שלא ישנים בלילות ובאמת אכפת להם והם עושים ודואגים לביטחון האישי שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה