שיווק ופרסום

המותג של שסטוביץ בקמפיין ענק: במה השקיעו מעל מיליון שקל?

המותג הקולינרי "מאסטר שף", חלק מחטיבת המזון והבריאות של חברת שסטוביץ, יוצא בקמפיין ענק בעלות של למעלה ממיליון שקל תחת הסיסמא: "מאסטר שף. ככה עושים את זה טעים!"
מערכת ice | 
קמפיין מאסטר שף (צילום יחצ)
המותג הקולינרי "מאסטר שף", שהושק לראשונה בישראל בשנת 2012, יעלה בקמפיין רחב היקף, בהשקעה נרחבת של יותר ממיליון שקל, שיוצא תחת הסיסמא: "מאסטר שף. ככה עושים את זה טעים!".
"ראובני פרידן"  ליוו את תהליך האסטרטגיה ואת הקמפיין שהופק באמצעות "אוג הפקות", וכולל צילומי מזון מרהיבים. במסגרת הקמפיין שיעלה בערוצים המסחריים ובדיגיטל, יוצגו הקטגוריות השונות בהן פועל המותג, ביניהן: רטבים אסיאתיים, ממרחים בהם סדרת המיונז הלחיץ, פירורי הפנקו ועוד. המותג הקולינרי "מאסטר שף" הוא חלק מחטיבת המזון והבריאות של חברת שסטוביץ.
קרין שהין, מנהלת יחידה עסקית מאסטר שף-מנה בשסטוביץ: "אוכל ובישול הם כבר לא מה שהיו פעם, היום הצרכנים מחפשים במטבח ריגוש, חדשנות ופתרונות יצירתיים, מצלחתים את הארוחות שלהם (גם אם זה טוסט) ורוצים לשדרג בקלות את המנות היומיומיות, ולהיות מאסטר שפים במטבח".
הקמפיין של מאסטר שף (צילום: יח"צ)
עוד הוסיפה: "מגמת "הבישול החדש" אל מול הבישול המסורתי, מושפעת מאד מחשיפה למתכונים והתחדשות שמקורה ברשתות החברתיות ותכניות הבישול. לנו במאסטר שף, חשוב לספק לצרכנים מגוון רחב של פתרונות קולינריים איכותיים, מארצות המקור המתמחות, ומתכונים שיאפשרו לכל אחד ואחת לבשל ארוחה טעימה ללא פשרות!".
הקמפיין של מאסטר שף (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה