כסף וצרכנות

שסטוביץ' נכנסת לשוק המוערך ב-100 מיליון שקל וצומח במהירות

שוק חטיפי האנרגיה בישראל מוערך בכ-100 מיליון שקל וצומח בממוצע של 60% בשנה. חברת שסטוביץ' החליטה לפרוץ לתחום הזה ומשיקה ליין חדש של חטיפי אנרגיה בטעמים שונים
מערכת ice | 
עליית המחירים של שסטוביץ' (צילום shutterstock)
חברת הייבוא שסטוביץ' עלתה לאחרונה פעמים רבות לכותרות, בהקשר של יוקר המחיה ועליות מחירים במוצרים שונים, שגרמו לזעם רב בציבור, לאור התזמון של עליות המחירים, שהגיעו בזמנים כאשר המחירים בארץ יקרים גם כך, ומשברים כלכליים מאיימים על המשק הישראלי.
כעת בחטיבת המזון של החברה החליטו להיכנס לתחום חדש, תחום תזונת הספורט והחברה משיקה סדרת מוצרי חדשה של חטיפי אנרגיה, תחת השם TODAY. הסדרה מחולקת לשני סוגים, סדרת השכבות, שהיא ללא סוכר, וסדרת הקריספי, שהיא ללא גלוטן.
בחברה מסרו כי חטיפי החלבון של TODAY פותחו במשך כשלוש שנים על ידי צוות פיתוח בהובלת לילו בוכניק, דיאטן קליני וטכנולוג מזון, ובשיתוף יצרנים המתמחים בתזונת ספורט מאנגליה ומקנדה.  
לדברי דב גוברין, משנה למנכ"ל חברת שסטוביץ': "צרכנים רבים מחפשים פתרונות קלים וטעימים להעשיר את התזונה שלהם במהלך היום ולכן עולם תוכן של תזונת הספורט בכלל, וחטיפי החלבון בפרט, הופך לתחום פופולרי וצומח מזה מספר שנים. בהתאם למגמה זו, החלטנו להשיק את TODAY, מותג בית חדש בשסטוביץ' שיוכל לתת מענה לביקוש הגובר במוצרים איכותיים וטעימים. השקת חטיפי החלבון של TODAY הוא צעד ראשון בפעילות החברה בתחום תזונת הספורט. בימים אלה אנו עובדים על פיתוח קטגוריות נוספות שיתנו מענה לביקוש העולה בקרב הצרכנים".

צילום: יח"צ
לדברי גלית בר, מנכ"לית חטיבת המזון והבריאות בשסטוביץ': "קטגוריית חטיפי החלבון בישראל פונה כיום ברובה לקהל הגברי, ולמתאמנים המקצועיים. המותג TODAY מביא בשורה אמיתית לקטגורית חטיפי החלבון בישראל: חטיף חלבון איכותי עם יחס מצוין בין חלבון לקלוריות, וכל זאת בלי פשרה על טעם. היום כבר לא צריך להיות מרתוניסט נלהב או מתאמנת מקצועית על מנת להנות מחטיף חלבון, וכל אחת ואחד יכול להוסיף חלבון לתזונה היומיומית בקלות, בלי מאמץ ובלי נקיפות מצפון".
לדברי לילו בוכניק דיאטן קליני וספורט: "לרוב האוכלוסייה מומלץ לבחור חטיפים עם יחס גבוה של חלבון לכמות הקלוריות. ככלל אצבע יחס טוב הוא 1:10. שעל כל 1 גרם חלבון החטיף יכיל עד כ 10 קלוריות. למשל, חטיף שמכיל 15 גרם חלבון מומלץ שיכיל עד כ 150 קלוריות וחטיף שמכיל 20 גרם חלבון מומלץ שיכיל כ 200 קלוריות.  לדבריו: "בנוסף לכך, מומלץ שאיכות החלבון תהיה גבוהה כמו חלבון מי גבינה (WHEY), חלבוני חלב, וחלבון סויה. כמו כן, מומלץ לבחור בחטיפים מופחתים בסוכר מוסף, שומן ונתרן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה