שיווק ופרסום

פלאפון ו-yes בתרומת ענק: זה מה שהעניקו ללוחמים שנפצעו

חברות התקשורת פלאפון ו-yes ממשיכות להתגייס למען חיילי צה"ל ותרמו ללוחמים שנפצעו במהלך הלחימה ונמצאים בשיקום עשרות ערכות מיוחדות הכוללות טאבלטים, אוזניות ואפליקציית yes+ ללא עלות לשנה
מערכת ice | 
YES ופלאפון בתרומה ללוחמים (צילום yes ופלאפון)
חברות התקשורת פלאפון ו-yes ממשיכות להתגייס למען חיילי צה"ל ותרמו ללוחמים שנפצעו במהלך הלחימה ונמצאים בשיקום עשרות ערכות מיוחדות הכוללות טאבלטים, אוזניות ואפליקציית yes+ ללא עלות לשנה.
עובדי החברות מגיעים לבתי החולים ברחבי הארץ, ביניהם: בילינסון, ברזילי, שערי צדק, בית לוינשטיין, עדי נגב והדסה הר הצופים כדי לבקר את הפצועים, להעלות חיוך על פניהם ולהעניק להם את הערכה שכל כך מגיעה להם על פעילותם החשובה למען ביטחון תושבי ישראל, על רקע מלחמת "חרבות ברזל". 
פעילות זו של חברות פלאפון ו-YES מתקיימת במסגרת חמ"ל הסיוע והתרומות של פלאפון ו-yes שהוקם עם תחילת המלחמה וכבר נרתם לסייע לעשרות אלפי חיילים ומפונים בכל רחבי הארץ.
עובדי פלאפון ו-YES מעניקים תרומות ללוחמים (צילום: פלאפון ו-YES)
החמ"ל תורם רבות ללוחמים ולפונים, בין היתר במגוון רחב של פעילויות ביניהם גם: ניידת שירות ותיקונים חינמיים המסתובבת בין בסיסים ושטחי כינוס. ניידת השירות והתיקונים היוחדת כבר העניקה שירות למספר מטורף של יותר מ-22 אלף חיילים. נוסף על כך, קיימת גם ניידת גיימינג המנעימה את זמנם של ילדים שפונו מבתיהם ושוהים במלונות ברחבי הארץ ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה