שיווק ופרסום

ניב סולטן בקמפיין חדש: המותג אותו תוביל נחשף

מותג הסלטים של אחלה מקבוצת שטראוס הודיע הבוקר על בחירת השחקנית ניב סולטן כפרזנטורית של המותג שיציין 30 שנה בחודש פברואר הקרוב, סולטן צפויה להשתתף בקמפיין החדש לחברה לאחר שגילמה דמויות רבות בסרטים וסדרות ישראליות ובינלאומיות
מערכת ice |  1
ניב סולטן סלטי אחלה (צילום באדיבות שטראוס)
מותג הסלטים 'אחלה' מקבוצת שטראוס הודיע היום, כי בחר בשחקנית ניב סולטן לשמש כפרזנטורית של המותג. הקמפיין החדש, שצפוי לעלות לאוויר במהלך חודש פברואר, יפתח שנה בה המותג יציין 30 שנה להיווסדו.
השחקנית המוכשרת ניב סולטן, שחגגה לאחרונה יום הולדת 30 גילמה מגוון דמויות בסרטים וסדרות ישראליות ובינלאומיות וזוכה להצלחה גדולה.  סולטן, הפכה לסמל ישראלי ושורשי, מה שעורר את ההשראה לבחור בה כפרזנטורית החדשה של מותג סלטי אחלה, המותג המוביל בשוק הסלטים והחומוס. 
שירי כהן מירקוס, מנהלת השיווק של חטיבת האוכל של שטראוס: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של ניב סולטן למשפחת "אחלה" בדיוק בזמן לציון 30 שנה למותג. בחרנו בניב להיות הפנים החדשות של המותג מאחר וגם היא, בדיוק כמו "אחלה"  היא סמל לישראליות, לחום ולחיבור בין אנשים ותרבויות".
ניב סולטן: "מתרגשת להצטרף לקבוצה שטראוס ולמשפחת "אחלה", אין דבר יותר כיף מלפרסם ולהוביל חברה ישראלית שמזכירה לכל אחת ואחד מאיתנו איך האוכל הישראלי, מחבר אותנו הישראלים סביב השולחן. "
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אהבתי יותר את לירז צ'רכי (ל"ת)
    וואלה הרסתם 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור