שיווק ופרסום
שלמה בראבא חושף את הג'וב החדש: בקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם
רשת הדיור המוגן מגדלי הים התיכון, משיקה הבוקר (ראשון) קמפיין חדש בכיכובו של השחקן והקומיקאי האהוב שלמה בראבא. סדרת הפרסומות מבוססת על הפתיח האייקוני מקומדיית המצבים המוכרת "קרובים קרובים" שכל ישראלי מכיר. הקמפיין החדש צפוי להתפרסם בטלוויזיה, ברדיו ובאתרים.
רשת דיור מוגן מגדלי הים התיכון הנה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה והרשת הגדולה, הוותיקה והמובילה בתחום הדיור המוגן לגיל השלישי בישראל. הרשת, שפעילה כבר כ-40 שנה, מפעילה כ-1,650 יחידות דיור בשבעה בתים ברחבי הארץ: בת ים, כפר סבא, נורדיה, צומת סביון, רמת השרון וירושלים. בקרוב צפויה הרשת להשיק את הבית השמיני (סוף שנת 2024) - "הבית ברחובות" הכולל 250 יח"ד.
עוד ב-
כמו כן הונחה אבן פינה לפרויקט נוסף בפארק איילון-אור יהודה הנחשב למגה פרויקט ויכלול עד 500 יחידות דיור. מתחם בו יציעו דירות גדולות מאוד ביחס לתחום הדיור המוגן ובגדלים ובתמהילים שונים. ייחודה של רשת מגדלי הים התיכון שהיא מציגה לא רק תפיסת מגורים חדשנית ומגוונת בתחום, אלא ובעיקר תפיסת חיים רעננה וייחודית - "להוביל לגלות ולחוות". חזון זה ניצב גבוה בסדר העדיפות של הארגון.
השאיפה של הרשת, לספק לדיירים תשתית למימוש החזון שלהם הן באופן אישי והן ברמת הקהילה. שגרת החיים שאנו מפתחים נעשית יחד עם הדיירים כשהם המובילים. במקום לחשוב במונחים של הפעלות, אנו מעניקים לדיירים כלים באמצעותם יוכלו ליזום ולהוציא לפועל פרויקטים יצירתיים ולהביא את התשוקות והיכולות שלהם לידי ביטוי. כי לעולם לא מאוחר להתחיל לגלות תחומי עניין חדשים.
בראבא, זוכה פרס אופיר נחשב לאחד מהשחקנים והקומיקאים החשובים והבולטים בישראל. אחרי כמעט 50 שנים על המסך חגג בקיץ האחרון 72, הפך להיות אבא לפני 8 שנים ונשוי באושר לשמר גאון, שצעירה ממנו ב-25 שנה. הפרסומת קוראת לבני הגיל השלישי ששואפים לא רק לסביבת מגורים מפנקת, אלא גם לחוויה אינטלקטואלית עמוקה, מרתקת ומעשירה להצטרף וכעת פותחת את שעריה ל-3 חודשי התנסות המלאים בחוויות, חברים, קהילה ותחושה של בית.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה