שיווק ופרסום

רשת המשחקיות פותחת סניף שמיני בישראל בהשקעת 2 מיליון שקל

רשת המשחקיות "פליי גיים" השיקה את הסניף השמיני בקניון עופר חדרה. ירון צור, מבעלי רשת המשחקיות בירך על פתיחת הסניף החדש: "הסניף החדש מציע את המשחקים המתקדמים בעולם, כולל פרסים שווים ובמחירים משתלמים!"
מערכת ice | 
סניף המשחקיות החדש (צילום שלומי ברק)
היום (ראשון), הודיעה רשת המשחקיות "פליי גיים" אשר בראשה עומדים ירון צור כי בחמישי האחרון נפתח הסניף השמיני של הרשת בקניון עופר חדרה. עלותו של הסניף החדש הינה 2 מיליון שקל.
ירון צור מבעלי רשת המשחקיות 'פליי גיים' ובן דבש מנכ"ל עופר חדרה, חגגו בחמישי האחרון (14.12) את פתיחת הסניף  השמיני של הרשת  בקניון עופר חדרה, בהשקעה של 2 מיליון שקל.
במסגרת האירוע חשפו ירון צור ומנכ"ל עופר חדרה בן דבש, את הסניף החדש המשתרע על שטח של כ-200 מ"ר והציגו לאורחים את 50 העמדות של האטרקציות והמשחקים במקום, החל ממשחקי ספורט שונים ועד למשחקי וידאו.  
בן דבש, מנכ"ל קניון עופר חדרה בירך על פתיחת הסניף החדש: "אנו שמחים על פתיחתו של סניף פליי גיים, מהמתחמים המובילים בישראל בתחום משחקי הווידיאו והארקייד. המתחם מביא בשורה חדשה לתושבי חדרה והסביבה עם אטרקציות וחוויית בילוי אחרת. אנו נמשיך לחזק את קניון עופר חדרה כקניון המשלב קניות  ואטרקציות לכל המשפחה".
ירון צור מבעלי רשת המשחקיות 'פליי גיים' התייחס להישג המשמעותי: "הסניף החדש מציע את המשחקים המתקדמים בעולם, כולל פרסים שווים ובמחירים משתלמים! המשחקים נערכים באמצעות אסימוני משחק על גבי אפליקציה או כרטיס מגנטי, והשחקנים  צוברים ניקוד וזוכים בפרסים!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה