שיווק ופרסום

הדוגמנית הישראלית הבינלאומית בקמפיין חדש: המותג אותו תוביל נחשף

הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של המותג הבינלאומי דיור, מי שהובילה בעבר את הקמפיין הייתה בלה חדיד שהתבטאה נגד ישראל במהלך המלחמה נגד חמאס
מערכת ice |  1
מאי תגר (צילום יחצ)
הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של המותג הבינלאומי דיור. קמפיין החגים, שצולם בפריז עלה באתר הרשמי ובימים הקרובים יגיע לכלל סניפי הרשת ברחבי העולם. 
 

מי שהובילה את הקמפיין בעבר היתה בלה חדיד, שכידוע התבטאה בעבר נגד ישראל וגם בימים אלו, בעודנו תחת מתקפה קשה לא גינתה את מעשי החמאס.

מאי אחת הדוגמניות הישראליות הכי מצליחות בעולם, ברזומה שלה קמפיינים לDIOR, לואי ויטון, ויקטוריה סיקרט, Courrèges, לקוסט והפקות במגזינים הנחשבים ביותר, בהם: VOGUE, BAZAAR, MADAM PIGARO, ELLE ועוד.

בראיון ל-ynet לפני קצת פחות משנה אמרה תגר: "ההגדרה לדוגמנית בארץ שונה מההגדרה בחו"ל. בארץ יש גם דוגמניות שפורצות בזכות האינסטגרם עם כמות עוקבים גדולה ובחו"ל זה פחות מתאפשר. כמות העוקבים שם לא רלוונטית ויש הגדרה ברורה למהי דוגמנית, בחו"ל לא עובדים בלתפעל את האינסטגרם, אלא יותר בעבודה עצמה, באודישנים, בפגישות עם המלהקים החשובים בתעשייה ומנהלי הקריאטיב ועוד. כשאת מגיעה לאודישנים בחו"ל, את חייבת לבוא עם תיק עבודות ורזומה של הפקות אופנה ועבודות נחשבות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרבה יותר יפה מהשהידית
    אלברט 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראית הרבה יותר טוב ויותר יפה מהשהידית ימח שמה וכל משפחתה...
    סגור