שיווק ופרסום

עם ישראל חי: המשק מתגייס למען החיילים ותושבי הדרום

מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה ליומה הרביעי והחברות הגדולות במשק נרתמות למען חיילי צה"ל ותושבי הדרום בשלל תחומים
מערכת ice | 
כוחות צה"ל בגבול לבנון (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
חברת הצבע "נירלט", שאתר הייצור המרכזי שלה נמצא בקיבוץ ניר עוז, החליטה לתרום 250,000 שקל לקיבוץ שנפגע קשה במתקפת הטרור ורבים מתושביו חטופים והרוגים ובתיהם נשרפו ונבזזו בכדי לתמוך בשורדים. זאת מתוך אחדות ושותפות גורל.
עמרי לוטן, מנכ״ל חברת הצבע "נירלט" מוסר: "על רקע שותפות הגורל שלנו עם קיבוץ ניר עוז, בו הוקמה חברת "נירלט" ובה נמצא אתר הייצור המרכזי שלה, החלטנו לתרום כ-250,000 שקל לקיבוץ על מנת לתמוך במפוני הקיבוץ שיצאו חסרי כל ופונו לאילת."
קבוצת שמיר אופטיקה מתגייסת למען לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון. כל חייל או איש כוחות הביטחון אשר מרכיב משקפיים, וזקוק לזוג משקפיים חדשים, במקרה שהמשקפיים נשברו או בכל מצב חירום אחר, מוזמן לפנות לחברה דרך מספר הווטסאפ 050-2245655.
"זוהי זכות גדולה עבורנו לתת כתף ולתמוך בחיילים ובכוחות הביטחון שלנו שמתייצבים בימים קשים אלה כדי להגן על המולדת שלנו, ולצייד אותם במשקפי ראייה שיסייעו להם למלא את תפקידם", מוסר רונן צור, מנכ"ל שמיר ישראל.
גם קבוצת המילטון נרתמת והודיעה כי תצייד את הלוחמים - קבוצת המילטון נרתמת למען הלוחמים בגדוד חי"ר 7020 חטיבה 5 ותרמה מאות מטענים ניידים, קומקומים חשמליים ותאורות חירום של שיאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה