שיווק ופרסום

איתי לוי ורון בי עושים מאש אפ לשיר "לא עצרנו" בקמפיין חדש

הזמר ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי שנבחר להיות הפרזנטור של Avis מככב בקמפיין החדש של מותג הרכב הבינלאומי, יחד עם היוצר רון ביטון
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום אייל אפרתי)
AVIS מכירת רכב משיקה קמפיין חדש בהובלתו של הזמר ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי, הפרזנטור הטרי של המותג. בקמפיין החדש משתתף לצדו של איתי גם היוצר רון בי, שלקח חלק בקמפיין האחרון של AVIS.
השניים שהוציאו בעבר שירים משותפים, יצרו עבור הפרסומת גרסת מאש אפ לשיר "לא עצרנו" מהאלבום החדש של איתי. הקליפ של "לא עצרנו", אשר הופק על ידי חברת ההפקות Session 42, זכה לכמעט 4 מיליון צפיות ביוטיוב וכיכב ברשימת השירים המושמעים ברדיו בישראל.

הקמפיין החדש בכיכובו של איתי לוי יעלה בערוצי הדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשלטי חוצות באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן. מטרתו להציג לציבור את הסטנדרט של AVIS לרכבים מיד ראשונה שנמכרים לציבור בכ-20 סניפים בפריסה ארצית, הנמכרים עם אחריות מורחבת פרימיום.
מחברת AVIS מכירת רכב נמסר: "החיבור עם איתי לוי הוא חיבור טבעי הממשיך את האסטרטגיה של החברה כי 'רכב זה לא כל הסיפור. רכב זה חופש, עצמאות, כיף והנאה בדיוק כמו הופעה טובה. רכב זה גם אחריות, הצורך בראש שקט והתחושה שבחרת נכון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה