שיווק ופרסום
אלקטרה למען לקוחותיה: זה המהלך המשמח שביצעה
אלקטרה פאוור משיקה מוקד שירות לקוחות בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקלים. המוקד ימוקם בנתניה, בסמוך למטה החברה ויאייש 100 נציגי מכירות
חברת אלקטרה פאוור, הפועלת בשוק פתרונות האנרגיה בישראל, ומספקת שירותי חשמל, גז ביתי, וגז טבעי בישראל, יוצאת במהלך ומשיקה מוקד שירות לקוחות ומכירות במשרדי החברה מהמתקדמים בארץ בתחום אספקת החשמל והגז לבית, בהשקעה של למעלה מעשרה מיליון שקלים.
בעת פתיחת שוק החשמל לתחרות בשלהי שנת 2022, נכנסה אלקטרה פאוור לתחום לאספקת החשמל לצרכן הפרטי, וגייסה עשרות אלפי לקוחות. לאחר שצלחה את המהלך שהתחיל בתחילת השנה, החליטה החברה לבצע מהלך אסטרטגי ולשפר שירות ללקוחותיה.
במסגרת המהלך, פעילות החברה בסניפים ברחבי הארץ תנויד למוקד החדש במטה החברה בנתניה, אשר יאייש על ידי כ 100 עובדים. בתקופה שבה חברות רבות מבזרות את מוקדי השירות שלהן ונעזרות במוקדי שירות חיצוניים, מדובר במהלך שמטרתו לאחד את כלל שירותי החברה במקום אחד בהסתכלות ארצית, מתוך מטרה לטייב את חוויית הלקוח ולספק לו מענה שמשמעו קיצור וייעול תהליכים וחסכון בזמן עבור הלקוחות.
עוד ב-
חן מלמד, מנכ"ל אלקטרה פאוור בתגובה לרגל השקת המוקד: "מדובר ביריית הפתיחה למהפכת השירות שאנו מחוללים בענף שירותי האנרגיה שלנו – גז ביתי וחשמל, בהשקעה של משאבים רבים, שמטרתו לשים את הלקוח במרכז, ולתת לו מענה כולל תחת קורת גג אחת לכלל שירותי החברה, בדגש על תהליך שירות מהיר, חווייתי וחדשני. לקוחות אלקטרה פאוור ייהנו מרמת שירות שטרם נראתה בשוק האנרגיה בישראל”
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה