שיווק ופרסום

כוכב 'ארץ נהדרת' בהלם: מדוע שלט הפרסומת שלו הושחת?

כוכב 'ארץ נהדרת', טל פרידמן, הופתע לגלות ששלט הפרסומת שלו לחברת הביטוח 'We Sure' הושחת, מאחר ועליו הוצבה תמונת הדמות הנשית אותה גילם. מולי שגב, העורך הראשי של 'ארץ נהדרת' הגיב בהלצה: "נראה לי שהדמות אמינה אחי"
תום נחום | 
טל פרידמן (צילום פייסבוק/ טל פרידמן)
בעוד אנו נתקלים לא מעט בהשחתת שלטי חוצות עם דמויות נשים, ובנוסף, גם רק השבוע צצה סערה חדשה שטוענת להדרת נשים עם פרסום הסרטון מהאוטובוס בו הנהג שלח חבורת בנות לשבת בחלקו האחורי של האוטובוס ודרש מהן להתכסות בשמיכות, אירוע נוסף של הדרת נשים מהמרחב הציבורי צץ באופן מפתיע במיוחד.
אז למה מדובר באירוע מפתיע אתם שואלים? מאחר ושלט הפרסומת שהושחת אומנם אכן מציג דמות אישה, אך לא מדובר כלל וכלל באישה - אלא בדמות של טל פרידמן לחברת הביטוח We Sure, כאשר בנוסף לפרסומות בהן הוא מגלם את דמות אותה אישה, הועלו גם שלטי חוצות ושלטי פרסומת שהוצבו על אוטובוסים. עם זאת, כפי שנאמר בפרסומת, כנראה שאותו בחור שהשחית וצבע בשחור את תמונת דמותו של פרידמן על האוטובוס היה 'Sure' שמדובר באישה, אך פספס בענק.
מי שהגיב לתמונה המדוברת הוא יוצר 'ארץ נהדרת' והעורך הראשי של התוכנית, שתייג את פרידמן, שכיכב במשך שנים בתוכנית, וכתב: "נראה לי שהדמות אמינה אחי", בעוד פרידמן עצמו הגיב: "מחמאה!!", והכותב הראשי של 'ארץ נהדרת', דוד ליפשיץ, ענה: "מדליקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה