שיווק ופרסום
פקטורי 54 פתחה חנות חדשה בהשקעה מטורפת של 6 מיליון שקל
חמש שנים אחרי הפופ-אפ של פקטורי 54 בקניון TLV שזכה להצלחה, כעת הפופ-אפ חוזר והפעם לנמל יפו. לרגל ההשקה, החברה מציעה לכם עד 80% הנחה
חמש שנים אחרי הפופ-אפ של פקטורי 54 בקניון TLV שזכה להצלחה, כעת הפופ-אפ חוזר והפעם בנמל יפו המתחדש עם מבחר ענק והיצע עשיר של מותגי-על. לפני כחמש שנים רכשה קבוצת אירני את AMOR בכיכר המדינה, ולעסק הצטרפו מותגים שכעת משתתפים במכירה.
החנות תציג אלפי פריטים של בתי האופנה המובילים בעולם - דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, ג'ורג'יו ארמני, בלנסיאגה, איזבל מארה, ברברי ועוד. החלל יציג אוצרות מוקפדת של מחלקת הקניינות, ויכלול פריטים שנצפו על המסלולים בשבועות האופנה של פריז, מילאנו, לונדון וניו יורק – כולם בהנחות של עד 80%. החנות נפתחה בהשקעה כוללת של לא פחות מ-6 מיליון שקל, והיא נמצאת בהאנגר עצום המתפרס על פני 1,800 מ"ר.
נמל יפו מתחדש בימים אלה על ידי עיריית תל אביב יפו, באמצעות החברה העירונית "אתרים", הממונה על ניהול ופיתוח רצועת חוף הים של העיר. במקביל להמשך פעילותו השוטפת של הנמל הכוללת דיג, חקר ביולוגי-ימי, פעילות של צופי-ים, גלריות, מסעדות ועוד, החלו בנובמבר 2019, העבודות להוספת מרחב פנאי ובילוי במסגרתן מחסן 2 ובית המכולות הוותיקים עברו תהליך שיפוץ ושחזור ובהם צפויים לקום, בין היתר, מרכז קהילה וקיימות, יחידות מסחר מקומיות, בתי אוכל, אזורי ישיבה מוצללים ומגוון פעילויות לאורך השנה שיכללו מופעים, שווקים מתחלפים ואזורי משחק לילדים.
עוד ב-
"אנחנו מאוד מאמינים בהתפתחות של האזור והקהילה שגדלה סביבו", מסר רוני אירני. "יפו עוברת כעת מהפכה גדולה מבחינת נדל"ן, תיירות, קולינריה, אמנות ותרבות, והאזור הופך להיות מרכז טרנדי, גם בזכות הסוהו האוס, מלון ג'אפה ולוקיישנים נוספים. הנמל עבר חידוש, ולצד המתחם של פקטורי 54 יהיה בית מלון יוקרתי, מועדון הבארבי החדש, שוק אוכל ומסעדות שיחזירו לו את התהילה ויהפכו אותו למוקד פעילות מרכזי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אופנה מליפניבני 08/2023/06הגב לתגובה זו0 04 עונות חחחסגור
-
1.בושה דיקטטורהצביקה 08/2023/03הגב לתגובה זו0 0לא מאמין שזה קרה דיקטטורה בושהסגור