שיווק ופרסום

דליה מזור חוזרת למסך: זה הקמפיין החדש שקיבלה

ביקורופא משיקה קמפיין חדש ואסטרטגיה חדשה תחת הסלוגן - "הדור הבא של שירותי הרפואה בישראל". עלות הקמפיין החדש מוערכת בכ-1.3 מיליון שקל, את הקמפיין נבחרה להוביל מגישת הטלוויזיה המיתולוגית דליה מזור
מערכת ice | 
חייל במרפאת ביקור רופא (צילום אוליביה פיטוסי פלאש90)
ביקורופא עולה עם קמפיין חדש תחת הסלוגן: "הדור הבא של שירותי הרפואה בישראל". עלות הקמפיין מוערכת בהשקעה של 1.3 מיליון שקל והוא צפוי לעלות ברדיו, בשלטי חוצות ובדיגיטל. הקמפיין כולל סדרת תשדירי רדיו בהובלתה של הקריינית ומגישת הטלוויזיה המיתולוגית דליה מזור, שתדגיש את אסטרטגיית החדשנות של החברה בשנים הקרובות. 
הקמפיין החדש הינו כלל ארצי, ושם דגש על מהפכת האיכות והחדשנות בביקורופא. במסגרת הקמפיין יוצגו האפשרויות להתייעצות עם רופא אונליין וקבלת מרשם גם באון ליין 24/7, כולל שירותי רפואה מתקדמים עד הבית (אשפוז בית אקוטי, הוספיס בית, ביקור רופא עד הבית). הקמפיין, הופק באמצעות משרד הפרסום  goood  בבעלותו של אורי אוברוצקי.
 
מיכל שיזף, משנה למנכ"ל ביקורופא, מסרה: "ביקורופא מתכננת השנה לצאת עם שירותים וטכנולוגיות חדשות ולהתאים את עצמה לדור הבא של שירותי הרפואה המתקדמים בישראל".
עוד הסבירה: "החברה שמה לה כמטרה לתת דגש על חווית שירות ייחודית לכלל המטופלים ברחבי הארץ. מהות האסטרטגיה החדשה היא לחזק את המודעות לשירותים של ביקורופא, כחברה מובילה בענף הבריאות ורפואה תחרותית ההולכת וגוברת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה