שיווק ופרסום

בן זיני במהלך ראשון מסוגו בישראל: "היוטיוב הופך לטלוויזיה"

זיני מיני 24/7: כוכב הרשת משיק מיזם יוטיוב שיהפוך את הערוץ שלו לספריית תוכן שרצה בכל שעות היממה. "צעד מהפכני. הסתקרנתי מאוד והמתנתי בסבלנות כדי להיות הראשון בפיילוט"
מערכת ice |  1
בן זיני one project (צילום דורון ברסקי)
כוכב הרשת בן זיני יהפוך ליוטיובר הראשון בישראל שהפך את ערוץ היוטיוב שלו עם למעלה מחצי מיליון משתמשים לפלטפורמת שידור לייב המייצרת חוויה 24/7 עם תוכן אינטראקטיבי, עלייה ללייבים ואפשרויות חברתיות מובנות, בדומה לפלטפורמת סטרימינג. 
 
המיזם Tribecast הוקם על ידי אלירן מוקדסי יזם דיגיטלי בתחום טכנולוגיה, איקומרס ובידור יחד עם עדי שמרקין שאחראי על מחקר ופיתוח עסקי ובעברו שרת בגלצ, ערך את MTV ישראל ובעל חברה לניהול אומנים. 

השניים חברו לזיני, במטרה שאת הפיילוט הראשון הוא יעשה אצלו ולאחר שאספו למעלה מ200 סרטונים הכוללים קליפים מוסיקליים של זיני וולוגים הערוץ יוטיוב של זיני הפך רשמית לערוץ סטרימינג tv שירוץ מידי יום. 
בן זיני מסר: "שהחברים מטרייבקאסט פנו אליי לראשונה, הסתקרנתי מאוד והמתנתי בסבלנות כדי להיות הראשון בפיילוט ולנסות את הטכנולוגיה החדשה. זה עוד צעד מהפכני שהיוטיוב, הבית ממנו צמחתי, הופך למסך טלוויזיה לכל דבר והקהל שלי יוכל להנות מתוכן 24/7".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה? זה לא המכוער שמתעלל בכלבים עם אבא לתפארת.. (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור