שיווק ופרסום

המאמן אופיר חיים נבחר לככב בקמפיין ראשון לבנק הפועלים

אופיר חיים, המאמן של נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל, נבחר לקמפיין הראשון שלו. חיים נבחר לככב בקמפיין החדש של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים, שמטרתו להקנות ערכים כלכליים בריאים לילדים במהלך החופש הגדול
מערכת ice |  2
אופיר חיים (צילום רוסקו רז)
אופיר חיים, המאמן של נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל, נבחר לקמפיין הראשון שלו אחרי שעשה היסטוריה עם הקבוצה במונדיאליטו. חיים נבחר לככב בקמפיין החדש של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים.
מטרת הקמפיין היא לעודד התנהלות כלכלית נכונה, גם בחופשת הקיץ, ולחנך את הילדים להעריך את הכסף בייחוד בתקופה בה ההוצאות הכלכליות עולות בצורה דרמטית. המסר המרכזי שחיים מוביל אומר כי "כל הורה הוא המאמן של הנבחרת הביתית שלו וכל משפחה יכולה לשפר את מצבה הפיננסי אם תאמץ כלים להתנהלות פיננסית נכונה".
בקמפיין החדש נראה את חיים בשלל סיטואציות מוכרות: ילדים שרוצים ללכת לשלל הופעות ואטרקציות, קניות מנופחות של מצרכים לבית בחופש הגדול, תכנון חופשה משפחתית ועוד. אבל, כמו כל מאמן מוצלח לאופיר יש פתרונות וטקטיקות בזכות המרכז לצמיחה פיננסית. או כמו שאופיר אומר: "יש שם ים של תכנים, חדר בריחה פיננסי לכל המשפחה, ואפילו ליווי אישי למשפחות, וכל זה בחינם, לכל המשפחות בישראל".
נזכיר כי אופיר ריגש את כל מדינת ישראל כשלאורך הדרך, ובמיוחד בטורניר המונדיאליטו, שיתף במסע שלו כאבא לאור בן ה-22, צעיר עם צרכים מיוחדים, ונתן לכולנו הצצה לדרך בה הוא מתמודד עם אתגרים של הורות "מיוחדת", מסע שהפך אותו למאמן טוב יותר.
רנין מורדי, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית, מסר: "המרכז לצמיחה פיננסית הוקם לפני ארבע שנים ומהווה בית של למידה, הדרכה, ידע וכלים לצמיחה פיננסית, עבור כל מי שרק מעונין בכך ובחינם! מתוך תפיסה  שכל אחד - בין אם הוא אדם פרטי, משפחה או עסק - יכול לשפר את התנהלותו באופן שיסייע לו להגשים את שאיפותיו, אם רק יעמדו לרשותו הידע והכלים הנחוצים. באתר המרכז, תוכלו לקרוא וללמוד על הנושאים שמעניינים אתכם במיוחד, ואף להירשם להרצאות שרלוונטיות עבורכם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    nkj
    ml nk 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    kjk
    סגור
  • 1.
    kjmkj
    jjj 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ljnllln
    סגור