עסקי ספורט

אחרי ההישג המטורף עם הנבחרת הצעירה: כמה מרוויח גיא לוזון?

אחרי ההצלחה המטורפת של גיא לוזון עם הנבחרת הצעירה, במסגרתו העפילה הנבחרת עד לרבע גמר יורו הצעירות (עד גיל 21) בכדורגל, נחשפה משכורתו של לוזון: כ-30 אלף שקל בחודש
מערכת ice |  2
גיא לוזון וזיו מורגן (צילום צילום מסך מתוך ערוץ הספורט)
הנבחרות הצעירות של ישראל רושמות תקופה פשוט מטורפת, שהתחילה עם הגעה לגמר אליפות אירופה עד גיל 19 שנערכה בשנה שבעברה, והגיעה לשיאה בקיץ הנוכחי, בו נבחרת ישראל הגיעה עד לחצי גמר המונדיאליטו (אליפות העולם עד גיל 20) וסיימה במקום השלישי עם מדליית הארד, ונמשך אתמול (רביעי) עם העפלה היסטורית של הנבחרת לרבע גמר יורו הצעירות (עד גיל 21) אחרי ניצחון 0:1 קטן-גדול מול נבחרת צ'כיה הצעירה.
מי שהיה אחראי לא פחות מהשחקנים על ההישג המדהים של הנבחרת הצעירה הוא המאמן גיא לוזון, שהוביל את הנבחרת עד לרבע הגמר אחרי תיקו מול האלופה היוצאת גרמניה, הפסד מול אנגליה האימתנית וניצחון גדול כאמור על צ'כיה אתמול, וחווה התפרצות רגשות מטורפת בסיום.
באתר "ביזפורטל" חשפו היום את המשכורת שמרוויח מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון מההתאחדות לכדורגל. על פי הדיווח, משכורתו של גיא לוזון מסתכמת בכ-30 אלף שקל לחודש. לשם השוואה, מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים, שהביא אותה להישגים ענקיים בשנה האחרונה, מרוויח כ-17 אלף שקל בחודש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלוואי וישוו את המשכורות
    רמי 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתת לאופיר חיים כמו לוזון
    סגור
  • 1.
    סתם שאלה: מאמן נבחרת מקבל 12 משכורות בשנה?
    גדעון 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כי הרי הוא עובד כמה שבועות מקסימום. רק אל תגידו לי שהוא מקבל גם משכורת 13 - 14!
    סגור