שיווק ופרסום

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין חדש לרגל שיא הקיץ

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין רדיו חדש להתנהגות חכמה בשמש במטרה להפחית את הסיכון לסרטן העור תחת משפט המפתח: ""מצטערים, שמש...  בקיץ הקרוב כולם הולכים לסנן אותך"
מערכת ice | 
חוף ים בתל אביב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
לרגל שיא הקיץ, האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין רדיו חדש להתנהגות חכמה בשמש במטרה להפחית את הסיכון לסרטן העור. הקמפיין הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם ונועד להזכיר לציבור את החשיבות של חשיפה לשמש רק בשעות הבטוחות עד 10:00 ואחרי 16:00 וכן את אמצעי ההגנה הנוספים כמו מסנן קרינה, חיפוש צל ומשקפי שמש.
הקמפיין מוגש בהתנדבות על ידי יעל היים ואסף חלפון בסגנון דו שיח בין שמש לקריין הכולל את משפט המפתח: "מצטערים, שמש...  בקיץ הקרוב כולם הולכים לסנן אותך".
 
משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הסביר כי: "לקראת שיא הקיץ חשוב לנו להזכיר לציבור שחיוני למנוע את סרטן העור באמצעות חשיפה זהירה לשמש. אני קורא לציבור הגברים והנשים בישראל, לאמץ את המסרים שלנו ולהיות חכמים בשמש".
יצוין כי על פי הערכת האגודה למלחמה בסרטן, במהלך שנת 2022 אובחנו בישראל כ-2,000 נשים וגברים עם מלנומה ממאירה של העור, כ-60% הם גברים וכ-40% הן נשים.
קרדיטים לקמפיין: משרד הפרסום: GITAM BBDO, מנכ"ל: ליאור טנר, סמנכ"לית לקוחות: אורית שצברג, מנהלת לקוחות: סתיו שרוני, ניהול לקוח: רועי בנסנג'י, מנהל קריאייטיב: גל פורת, קופי: תום ליבשיץ, מנהל הפקה: אלון שמואלוף, הפקה: נועה נורליאן, קריינים: יעל היים ואסף חלפון. לקוח: האגודה למלחמה בסרטן, מנהלת מחלקת הסברה, מידע וקידום בריאות: דנה פרוסט, מנהלת תחום מדיה: מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל: זיו דוכן, יחסי ציבור: נאוה עינבר.
כללי חכם בשמש של האגודה למלחמה בסרטן הם ראשי תיבות של המילים וההמלצות הבאות: ח-חיפוש צל, כ-כובע, מ-משקפי שמש, ב-ביגוד מתאים, ש-שעות בטוחות, מ-מסנן קרינה, ש-שתייה מרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה