שיווק ופרסום

הילה כלפון מתחזקת עם 3 תקציבים חדשים

אשת היח"צ מצרפת את העמותה לקידום מעמד החייל הדרוזי ו-DEC, מותג בגדי ההגנה מהשמש SUNWAY, עו"ד נוי מרינה – מומחה לנדל"ן והתחדשות עירונית
מערכת ice |  2
הילה כלפון (צילום ליאת מנדל)
הילה כלפון, בעלת HK יעוץ, וליווי עסקי יחסי ציבור, חשפה 3 תקציבים חדשים שמצטרפים למשרד.
העמותה לקידום מעמד החייל הדרוזי ו-DEC - מרכז חדשנות וטכנולוגיות לחייל הדרוזי הראשון במדינה
העמותה לקידום מעמד החייל הדרוזי הוקמה בשנת 2009 על ידי קופטאן חלבי. העמותה עוזרת לצעירים דרוזים במגוון דרכים לדוגמת הגברת מוטיבציה ללימודים גבוהים ומעודדת נשים במגזר הדרוזי בכל הנודע להשתלבות בלימודים.
לכבוד חגיגות ה-75 למדינת ישראל, הוחלט שאות הנשיא להתנדבות יוענק השנה לקופטאן. חלבי עוסק בהסברה בארץ ובעולם ופועל בכל דרך אפשרית לעידוד השתלבות הדרוזים בכל מעגלי החיים.
 
מותג בגדי ההגנה מהשמש SUNWAY
SunWay, מותג בגדי ההגנה מהשמש, משיק את קולקציית הקיץ החדשה לשנת 2023. לצד ההקפדה המאפיינת את החברה בשימוש בלתי מתפשר בבדים בעלי דרגת ההגנה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם להגנה מפני נזקי השמש, הקולקציה מאופיינת גם בשלל דגמים בעלי עיצובים מקורי, מפתיע וססגוני לכל הגילאים.
עו"ד נוי מרינה – מומחה לנדל"ן והתחדשות עירונית
מעבר ליחסי הציבור, את עו"ד מרינה מלווה כלפון עסקית במסלול של תהליך אבחון שיווקי, יעוץ עסקי, ליווי בהליך מיתוג, צילומי תדמית ובניית נכסים דיגיטליים.
הילה כלפון: "אנו שמחים ונרגשים לנהל את המערך התקשורתי והאסטרטגי של לקוחותינו החדשים. אנו מעניקים ליזמים, לאנשי עסקים ולבעלי חברות שילוב ייחודי של ייעוץ, ליווי עסקי ויחסי ציבור. תהליכי העבודה מבוצעים בשיתוף עם מומחים מובילים, בכל אחד מתחומי הפעילות של משרדנו: אסטרטגיה עסקית, יעוץ עסקי, יחסי ציבור, מיתוג ודיגטיל, פיננסים, תוכן ותקשורת חוץ ופנים ארגונית. תהליכי הליווי מותאמים לאופיו ולמטרותיו של כל לקוח. מסייעים בהגשמת ייעודו המקצועי ועוזרים לו לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם מבינים שאתם עוברים על כללי האתיקה של הלשכה?
    עבירת אתיקה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיחצנית כותבת לכאורה על עו"ד שהיא מומחית וכללי האתיקה אוסרים על השימוש במונח מומחה, אותה יחצנית גורמת לכאורה לפגיעה בלקוחה שלה. אם ככה מתחילה מערכת הייעוץ ?
    סגור
  • 1.
    שאפו בחורה תותחית מזיזה קירות! (ל"ת)
    עילית 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור