שיווק ופרסום

ריף נאמן חוגגת: נבחרה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי

השחקנית והדוגמנית ריף נאמן, נבחרה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי Etam
מערכת ice | 
ריף נאמן (צילום שי כהן ארבל)
השחקנית והדוגמנית ריף נאמן (25), נבחרה על ידי רשת המשביר, שחשפה היום (רביעי) שהיא תהיה הפרזנטורית החדשה של מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי Etam, שהוא מותג הלבשה תחתונה מוביל בפריז ומשווק בישראל באופן בלעדי ברשת המשביר. Etam מציע לאורך השנים הלבשה תחתונה עדכנית, ייחודית ואיכותית, לצד חדשנות בלתי פוסקת.
הבחירה בריף נבעה מהיותה השראה לאישה חזקה ועצמאית – ועונה על הערכים שהמותג חרט על דגלו. בנוסף, Etam, מעודד את ערכי החופש והאהבה לאופנה הצרפתיים, ותומך בנשים חזקות וליברליות, מבלי להפסיק לחגוג את העוצמה, היופי והנשיות שבהלבשה התחתונה. 
"הצטרפותה של ריף נאמן למשפחת המשביר כפרזנטורית מביאה את הרוח הצעירה והחדשה שהמותג מכניס אנו שמחים לצאת לדרך משותפת ומאחלים לריף הצלחה רבה", אמר סער שביט, מנהל השיווק של רשת המשביר.
כזכור, רק לאחרונה נאמן נבחרה להיות הפרזנטורית של מוצרי טיפוח השיער Hermoso, ותככב בקמפיין הקרוב שלה .בקרוב תוכלו לראות את נאמן גם בסדרת המשטרה החדשה של קשת 12 המבוססת על רב המכר "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" של יניב איצקוביץ' שגם כתב את התסריט לסדרה. נאמן, שהספיקה לככב בלא מעט סדרות כמו "ראש גדול", "כפולה", "PPS", "שטיסל", "פאודה", "גולדה ומאיר" ואפילו בפסטיגל 2020, תגלם בסדרה החדשה את אסיה, שוטרת צעירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה