שיווק ופרסום

ריף נאמן קוטפת קמפיין נוסף: תהיה פרזנטורית של המותג הבא

הדוגמנית, השחקנית והמאורסת הטרייה ריף נאמן תככב בקמפיין מוצרי טיפוח השיער של Hermoso. בקרוב תעלה בקשת 12 סדרה נוספת בכיכובה
מערכת ice | 
ריף נאמן (צילום שי כהן ארבל)
השחקנית, הדוגמנית והמנחה ריף נאמן (25) שהתארסה ממש לא מזמן, נבחרה להיות הפרזנטורית, של מוצרי טיפוח השיער Hermoso, ותככב בקמפיין הקרוב שלה.
בקרוב תוכלו לראות את נאמן גם בסדרת המשטרה החדשה של קשת 12 המבוססת על רב המכר "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" של יניב איצקוביץ' שגם כתב את התסריט לסדרה. נאמן, שהספיקה לככב בלא מעט סדרות כמו "ראש גדול", "כפולה", "PPS", "שטיסל", "פאודה", "גולדה ומאיר" ואפילו בפסטיגל 2020, תגלם בסדרה החדשה את אסיה, שוטרת צעירה.

ריף נאמן החלה את דרכה כדוגמנית כבר בגיל שמונה, בקמפיינים לחברות ישראליות כמו "פוקס" ו"תנובה", ובנוסף דגמנה גם לחברות האופנה הישראליות: "גו אנדר", "בלו בירד", "Twentyfourseven", "קרליין" ו"תמנון".
כן השתתפה בקמפיין עולמי של מותג הספורט הגרמני "אדידס", לציון 70 שנה להקמת החברה, לצד דנה פרידר, מאיה ורטהיימר, מאור בוזגלו, ועומר חזן. בינואר 2020 החלה לדגמן לחברת האופנה הישראלית "קסטרו", לצד רותם סלע ויהונתן מרגי.
לפני כחודש וחצי שבה ריף מחופשה רומנטית בתאילנד עם בן זוגה כפיר שיינפלד, שהפכה למרגשת במיוחד לאחר שקיבלה הצעת נישואין. "ידעתי שזה מתקרב, אבל לא ידעתי שזה עומד לקרות", סיפרה ריף בהתרגשות עם שובה לארץ. את שיחת הטלפון הראשונה עשתה ריף לאמא שלה, שהתרגשה לא פחות. החלום שלה, לדבריה, הוא להתפתח מבחינה מקצועית ולקבל תפקידים בסרטים בינלאומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה