שיווק ופרסום

תחרות האפי יוצאת לדרך: אילן סיגל נבחר ליו"ר התחרות

תחרות פרסי האפי יוצאת לדרך במסגרתה יבחנו מהלכי שיווק ב-21 קטגוריות שונות. אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes, נבחר ליו"ר התחרות בפעם הראשונה והטקס לזוכים צפוי להתקיים בחודש נובמבר 2023
מערכת ice | 
אילן סיגל (צילום רמי זרנגר)
תחרות פרסי האפי לשנת 2023 יוצאת לדרך. כבכל שנה, יוכלו החברות המשתתפות להגיש את מהלכי השיווק האפקטיביים שלהן ואת תוצאותיהם במסגרת הכוללת 21 קטגוריות שונות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית הפלטינום – אשר בוחנת הישגים שיווקיים ארוכי טווח שנמדדים לאורך זמן.
אילן סיגל, יו"ר תחרות האפי ומנכ"ל פלאפון ו-yes, מסר: "אני גאה לשמש לראשונה כיו"ר התחרות היוקרתית והחשובה בעולם השיווק הישראלי. תחום השיווק הולך ונהיה מאתגר במציאות הטכנולוגית, התקשורתית והפרסומית המשתנה של ימינו. זה דורש יצירתיות ותעוזה של אנשי השיווק והפרסום המביאים לידי ביטוי את היכולות שלהם ומשפיעים באופן דרמטי על הארגון והחברה. השנה קידמנו מהלכים דרמטיים שינגישו ויקלו על ההשתתפות בתחרות. אני מזמין את כולם וקורא לקחת חלק באפי השנה ולחשוף את המהלכים הבולטים של 2022. משהו טוב קורה בתחרות האפי".

ה-Effie Awards היא תחרות בינלאומית, המתקיימת ביותר מ-50 מדינות ובהן ישראל. מטרת התחרות הינה קידום והעצמת מהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים והוקרת החברות והמותגים אשר הובילו מהלכים אלו. התחרות הפכה עם השנים למשמעותית ויוקרתית בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל.
טקס הכרזת הזוכים בתחרות האפי עתיד להתקיים בחודש נובמבר 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה