שיווק ופרסום

כוכבת "האח הגדול" מרגשת: העסק שהקימה בהשראת הטרגדיה המשפחתית

גל גברעם, כוכבת הרשת ו"האח הגדול", השיקה את מותג הטיפוח החדש שלה, ״נורית״, על שם דודתה שנפטרה: "אני מקווה שמסתכלת עליי מלמעלה וגאה בי"
מערכת ice |  3
גל גברעם (צילום ניר פקין)
גל גברעם, כוכבת הרשת ו"האח הגדול" לשעבר, השיקה אמש (שני) לאחר שנה של מחשבה ועבודה רבה, את מותג הטיפוח החדש שלה, ״נורית״, על שם דודתה שנפטרה - מותג שהקימה בעשר אצבעות ובליווי המשפחה שלה.
לרגל השקת המותג, נערך אירוע השקה עם עשרות סלבריטאים חבריה הקרובים של גל במסעדת היוקרה האסייתית YAUZA. האירוע הופק על ידי אדם סרור. גל גברעם שיתפה: "אחרי שנתיים של עבודה קשה ותקופה לא קלה שעברתי, סוף סוף אני גאה להשיק את המותג המשפחתי שלי שנקרא על שם דודתי נורית, שהלכה לעולמה, ואני מקווה שמסתכלת עליי מלמעלה וגאה בי".

גל גברעם בהשקה (צילום: ניר פקין)
כזכור, רק לאחרונה, גברעם יצאה לחופשת סקי מפנקת באיטליה, אבל נראה שעם כל הכיף הגדול על גברעם עברה דרמה רפואית לא קטנה, והחופשה המפנקת הסתיימה בצורה קשה. בסרטון שהעלתה מנתב"ג אחרי הנחיתה שלה בישראל, גברעם תועדה מגיעה על כיסא גלגלים בסרטון עליו נכתב: "הפצועה האיטלקית בידינו".

אחרי הסטורי שהעלתה העוקבים החלו להביע את דאגתם לכוכבת והתעניינו לשלומה. על פי מקורבים כוכבת "האח הגדול" נפלה במהלך הגלישה וקיבלה מכה חזקה מאוד ברגלה. צוות רפואי בדק אותה במקום והמליץ לה שלא לדרוך על הרגל במשך תקופה עד שתחלים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כסף על חשבון מתים
    צייד העוולות 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטוח שהיא מאושרת שאת רותמת את המוות שלה לטובת ניסיון פתטי להרוויח כסף.
    סגור
  • 2.
    מהממת
    ל 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב
    סגור
  • 1.
    בהצלחה. (ל"ת)
    המלך עופר המשיח 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור