שיווק ופרסום

מותג האופנה שכובש את ישראל מתרחב: זה הלוקיישן החדש

לדברי מאיה קופרברג ודניאל נחום, בעלות מותג MY JEANS: "אנו מתרגשות להשיק בשיאה של עונת הקיץ בחודש יולי הקרוב את חנות הדגל החדשה למותג בקניון עזריאלי איילון"
מערכת ice | 
MY JEANS (צילום דמיטרי טליאנסקי)
מותג האופנה הישראלי MY JEANS פותח חנות דגל ראשונה בישראל בקרוב בקניון איילון. המותג מתאים לכל אחת שמבינה את הערך של מלתחה על-זמנית ורב-עונתית בארון שיכולה להתאים ליום-יום, לעבודה, לסיבוב בקניון, מפגש חברתי או לכל יציאה. כחלק מערכי היסוד של המותג לשמור על נוחות, קלסיקה, איכות הבד, תוך כדי שימת דגש על פריטים אופנתיים במגוון צבעים, מבחר של מידות אורך וגזרות ללא תאריך תפוגה שיישארו עכשוויים במשך שנים.
מותג MY JEANS מציע מבחר רחב של ג׳ינסים בגזרות שונות, ג׳קט ג׳ינס ופריטי בייסיק הכוללים מגוון טישרטים, שמלות ופריטים משלימים נוספים ללוק: חגורות, גרביים וכובעי גרב. טווח מידות: 32-48 טווח מחירים: ג׳ינסים: 129-219 שקל, ג׳קט ג׳ינס: 219שקל, חולצות בייסיק: 59-129 שקל, פריטים משלימים: 39-69 שקל.
ניתן לרכושמ מהמותג באתר האונליין myjeans.co.il ובחנות הרשמית של המותג בגבעתיים (גנסין 19). כמו כן, בקרוב יוכרז תאריך פתיחת חנות הדגל הראשונה למותג בקניון איילון ובמקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים בהמשך.
אודות המותג
מותג האופנה MY JEANS נוסד בשנת 2018 ופרץ לתודעת ההמונים בשיאו של משבר הקורונה. את המותג הקימו מאיה קופרברג ודניאל נחום, שתי בחורות צעירות שהגיעו עם המון תשוקה לתחום, ושמו לעצמן למטרה דאז למצוא פתרון ראוי לבעיה שכל בחורה יכולה להזדהות איתה - הקושי בלמצוא את הג׳ינס שמתאים בול לגוף שלך. מכאן הכול היסטוריה, המותג צמח מתחת לרדאר וכיום מצליח לתת פייט למותגי אופנה גדולים בשוק בישראל.
לדברי מאיה קופרברג ודניאל נחום, בעלות מותג MY JEANS: "אנו מתרגשות להשיק בשיאה של עונת הקיץ בחודש יולי הקרוב את חנות הדגל החדשה למותג בקניון עזריאלי איילון. לאור הביקוש שנוצר בחנות הראשונה בגבעתיים הבנו את החשיבות של נגישות פרונטלית, חווית הקנייה והקשר הפיזי עם הקהל שלנו במקביל לפעילות בחנות האונליין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה