שיווק ופרסום

השגרירים החדשים של אתר SHOESONLINE

אתר האופנה והספורט בחר בשלוש כוכבי רשת, שלי צירינג, עידן הגבר ודור עדי, להוביל את קמפיין עונת האביב
מערכת ice |  1
המשפיענים (צילום עידן מלכה)
אתר האופנה והספורט המוביל SHOESONLINE בחר בשלוש כוכבי רשת, שלי צירינג, עידן הגבר ודור עדי, להוביל את קמפיין עונת האביב החדשה של האתר המציג את קולקציות המותגים השונים. הקמפיין נעשה בהשקעה כוללת של כמיליון שקל ומתמקד בטיק טוק כמדיה מרכזית.
עידן הגבר, בן 19, חייל, כוכב הטיקטוק וחבר קרוב של השורדת האהובה מאיה קיי, התפרסם בזכות סרטון שהתפוצץ ברשתות כשרקד לשיר "קיוט בוי" של נונו. שלי צירינג, בת 25, רקדנית, כוריאוגרפית וכוכבת רשת, כיכבה בסרטונים הפופולריים של בן זיני. דור עדי, בת 22, כוכבת רשת, מאמנת פילאטיס ורקדנית שגם אימנה את נועה קירל.

אתר ShoesOnline הוקם בשנת 2015 והתחיל כאתר למכירות נעליים, ועם הזמן התרחב גם לתחומי הביגוד, תיקים ואביזרים. כחלק מהמותגים הבינלאומיים שנמכרים באתר ניתן למצוא את: אדידס, נייקי, קונברס, ברוקס, ריבוק ועוד. בנוסף, האתר גם משמש כיבואן רשמי למותגים מוכרים ומצליחים בעולם כולל 4F, CARPATREE, BULLBOXER, AS COLOUR, DEEP TRIP, TOP SECRET ועוד. 
דן סמדג'ה, מנהל שיווק אתר ההנעלה ShoesOnline, מוסר: "זוהי הפעם השלישית שעידן ושלי מצלמים איתנו קמפיינים לטובת האתר ואנחנו מברכים ושמחים על החיבור החדש שנוצר איתם. בחיפוש אחר שגרירים לאתר לא יכלנו לחשוב על דמויות מתאימות יותר לייצג אותנו - האנרגיות, הספורטיביות והכיף שהם משדרים תואמים את הערכים והמסרים שאנחנו מעבירים, כאתר חדש ורענן שבא לפרוץ ולשנות את פני האיקומרס בתחום ההנעלה המקומי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי אלו ? (ל"ת)
    דן 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור