שיווק ופרסום

צפו: נטע אלחמיסטר לוהטת בצילומי קמפיין שחושף כמעט הכול

נטע אלחמיסטר הצטלמה לקמפיין מותג הביוטי האישי שלה BYNETA ולא השאירה הרבה מקום לדמיון, ועל הדרך השיקה מסקרה חדשה שמסמנת את כניסתה עם המותג לעולם האיפור
מערכת ice |  3
נטע אלחמיסטר בצילומי קמפיין (צילום חופית ארביב)
אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת "לילית קוסמטיקה" ערכו הבוקר צילומים למוצרי הדגל של מותג הביוטי האישי שלה BYNETA. הצילומים נערכו במלון סטאי ביפו באווירת חופשה המסמנת את יריית הפתיחה של הקיץ.

צילום: חופית ארביב
לצד שמן שיזוף והבודי מיסט, נחשף לראשונה על סט הצילומים גם המוצר החדש שמצטרף לליין של BYNETA ויושק בחודש הקרוב: המסקרה שמסמנת את כניסתה של אלחמיסטר לעולם האיפור.

לאחר יותר משנתיים של פיתוח נחשף במרץ שנה שעברה המותג BYNETA אשר מציע מגוון מוצרים, בהם: ספריי שיזוף עצמי לפנים למראה שזוף מושלם, מוס שיזוף אקזוטי לגוף, באדי גלואו ברונז למראה קורן וזוהר, מייקאפ ספריי לרגליים ולפנים, שמן שיזוף לים עם SPF15 לשיזוף עוצר נשימה, בודי מיסט לגוף ולשיער, ובימים אלה מצטרפת המסקרה החדשנית ובעקבותיה ליין חדש של מוצרי איפור, טיפוח ושיער.

צילום: חופית ארביב
בשבוע שעבר חנכה נטע אלחמיסטר עם נועה בני, מבעלות מותג בגדי הים המצליח BANANHOT, את חנות הדגל החדשה בכניסה לנמל תל אביב (רחוב הירקון 317). החנות, שמשתרעת על פני 300 מטר, מציגה עיצוב ברמה בין-לאומית בהשקעה שמוערכת במאות אלפי שקלים.

צילום: חופית ארביב
לצד השקת החנות החדשה לקהל הרחב, למותג בגדי הים המצליח BANANHOT חנות קבועה באילת בקניון מלכת שבא, והשבוע תיפתח חנות פופ-אפ נוספת בקניון מול הים לחודשי הקיץ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגעילההה
    Ffv 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגעילהההההה
    סגור
  • 1.
    מה היא בדיק מוכרת ? (ל"ת)
    ריי 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • את הגוף שלה
    תנך 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוכרת את גופה כרחב מהתנך
    סגור