שיווק ופרסום

סטפן לגר ואון רפאלי חוגגים: קמפיין הענק ב-3.5 מיליון שקל נחשף

קמפיין קיץ 2023 של מותג האופנה "מאניה ג'ינס" בכיכובם של און רפאלי וסטפן לגר צולם, וייצא בקרוב לשוק, אחרי שהושקעו עליו לא פחות מ-3.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
קמפיין מאניה גינס (צילום מאניה גרופ)
היום (רביעי) צולם קמפיין קיץ 2023 של מותג האופנה המוביל לגברים ״מאניה ג'ינס״ בהשקעה של 3.5 מיליון שקל. את הקמפיין מובילים הפרזנטורים החדשים של המותג סטפן לגר ואון רפאלי אשר מצטרפים לנבחרת לצידם של ג'וזי זירה ושחקן הכדורגל המוביל צ'רון שרי. 
כחלק מערכי המותג, במאניה ג׳ינס מאמינים שכל אדם הוא עולם ומלואו ויש בו מגוון רחב של מרכיבים שהופכים כל אחד למי שהוא. כל אחד מהפרזנטורים צולם בסביבה שתואמת לו, בדיוק כפי שהחברה שלנו מורכבת מאנשים שונים ומגוונים. בסוף הצילומים הפרזנטורים מתחברים בפיק לפריים משותף אחד ומנצח.
הקמפיין עתיד לעלות בימי הקרובים בפריסת מדיה רחבה מאוד הכוללת: דיגיטל וסושיאל בדגש על טיק-טוק ואינסטגרם, שילוטי חוצות ופרסומות בימים הקרובים. הקמפיין צולם במספר לוקיישנים ברחבי הארץ באווירת אנדר-גראונד תוססת ובהשראת עולמות הסטריט. ‎הקונספט הולך לבוא לידי ביטוי בשפה בה המותג מדבר כיום – בועט ולא מתפשר עם עולמות תוכן מגוונים .
‏‎מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ : ״שיתוף הפעולה עם און רפאלי, סטפן לגר, ג׳וזי זירה וצ'רון שרי הם השילוב המושלם של הקהל צרכנים של מאניה כל אחד מעולם התוכן שלו וביחד הם מרכיבים את הערכים של המותג. 
‏‎סמנכ״ל שיווק קבוצת מאניה גרופ אליאור אסלן: "שמח ונרגש להציג את שיתוף הפעולה החדש והרענן שלנו עם רביעיית הפרזנטורים של מאניה ג׳ינס -  סטפן לגר , און רפאלי , ג׳וזי זירה וצ׳ארון שרי לצילומי קולקציית הקיץ 2023. כל החלקים מתחברים לכדי פאזל אחד מנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה