שיווק ופרסום

כוכב נינג'ה ישראל חוגג: קטוף קמפיין יוקרתי לרשת האופנה

יוגב מלכה, כוכב התוכנית "נינג'ה ישראל",  נבחר לפרזנטור של רשת פנטה ריי (Panta Rei)
מערכת ice | 
יוגב מלכה (צילום @iconzbymedio)
יוגב מלכה, כוכב התוכנית "נינג'ה ישראל" שמשודרת בקשת 12, נבחר לפרזנטור של רשת פנטה ריי (Panta Rei), כך נודע היום (שלישי). כזכור, מלכה הוא אחד המתמודדים הבולטים בנינג'ה ישראל, זאת לאחר שעשה את המידוריאמה עם אצבע שבורה, ושרף את המסלול בחצי הגמר.
יוגב מלכה כבר החל בצילומים לקראת עונת אביב קיץ למותג בגדי הספורט פנטה ריי. כזכור, יוגב מלכה הוא ממש לא הראשון שיוצא מנינג'ה ישראל וקוטף קמפיין יוקרתי בימים האחרונים, אחרי שנודע כי גם תום שקד קטפה קמפיין יוקרתי.
כזכור, שקד היא האישה הראשונה שאי פעם שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל. שקד תוביל את קמפיין רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA. הקמפיין בכיכובה של שקד יעלה בחודש הקרוב. הבחירה בה  הינה חלק מאסטרטגיית השיווק של מותג הפרימיום הכולל  בין היתר הרחבה של תחום הספורט, ופניה למגוון רחב יותר של קהלים.    
תם שקד מסרה: "כל חיי לא העזתי ללכת עם גופיות או שמלות. לקח לי 28 שנים להיות שלמה עם הגוף החזק שיש לי, הרבה בזכות הנינג'ה וההבנה שנשיות זה כל מה שנרצה שהיא תהיה. כיום, אני רואה נשיות בתור חוזק, פנימי וחיצוני. אני מקדישה את המהלך הזה והשיתוף פעולה עם  JACK KUBA לכל הספורטאיות שעובדות כל כך קשה בשביל להגיע למטרה שלהן ומגיע להן לקבל ייצוג בחברות אופנה. אני רק מקווה שעוד חברות ישמעו את צעקתי לנרמל את הנושא הזה. ואני כל כך מתרגשת להתחיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה