שיווק ופרסום

רשת H&M במהלך ענק: מעצב העל מגיע לישראל

מותג האופנה H&M החל בשיתוף פעולה עם מותג האופנה הצרפתי מוגלר. הקולקציה כוללת בגדי נשים, גברים ואביזרים ותושק בחנות עזריאלי תל אביב ובאתר האונליין ב-11 במאי 2023
מערכת ice | 
בית האופנה מוגלר (צילום H&M ישראל)
מותג האופנה H&M הודיעה היום (חמישי) על שיתוף הפעולה הבא שלו עם מעצב, והפעם זהו בית האופנה מוגלר.  מוגלר מאז ומתמיד פנה למגוון רחב של דמויות וסוגי יופי שונים, ועכשיו, עם שיתוף פעולה זה, הוא פותח את הדלת אף יותר. הקולקציה בעיצובו של המנהל הקריאטיבי של מוגלר כיום, קייסי קאדוולדר, כוללת בגדי נשים, גברים ואביזרים ותושק בחנות עזריאלי תל אביב ובאתר האונליין ב-11 במאי 2023.
שיתוף הפעולה מבטא את עצם המהות של מוגלר. בית האופנה של מוגלר תמיד היה פורץ דרך, שובר כללים, אלוף חופש הביטוי, זוהר ומלא סטייל. מוגלר, שהוקם על ידי המעצב הצרפתי מנפרד טיירי מוגלר ב-1973, היה חלוץ בקידום נושאים כגון: דימוי גוף חיובי, פלואידיות מגדרית, טרנספורמציה וביטחון עצמי השולטים בעולם האופנה כיום.
המעצב האמריקאי, קייסי קאדוולדר, הצטרף לבית האופנה בשנת 2018 והחזיר לחיים את המראה והמורשת של בית האופנה ויצר סדרה מדהימה של בגדים הניתנים לזיהוי מידי. סיפורו של מוגלר הוא כזה של תצוגות מסלול אוונגרדיות, אופנת עילית פורצת דרך, חזון יופי חוצה כל גבול וכזה החובק את העולם האחר, הלא בינארי והטכנולוגי.
הדיונים על שיתוף פעולה זה החלו לפני פטירתו של מנפרד טיירי מוגלר בינואר 2022. הקולקציה מאחדת את ההיסטוריה של בית האופנה עם ההווה והעתיד שלו ומציעה קלאסיקות ופריטים אייקונים שונים של מוגלר. הקולקציה היא חלון ראווה דינמי של עולם מוגלר כיום והדרכים המסקרנות בהם קאדוולדר שיחק והמציא מחדש את בית האופנה כדי להפוך אותו לרענן ורלוונטי לדור החדש.
"אנו גאים לחגוג את מורשתו של מנפרד טיירי מוגלר עם קולקציה זו. לכולנו היה הכבוד להכיר את מנפרד וזה מרגיש מאוד מיוחד שהוא היה מעורב בשלבים הראשונים יחד עם קייסי ובית מוגלר. קייסי עשה עבודה מדהימה במתן כבוד להיסטוריה ולארכיון, תוך שהקולקציה הפכה להיות עכשווית לחלוטין. תחתיו, מוגלר הפך לאחד הבתים החדשניים והמרגשים ביותר בנוף האופנה של היום". אמרה אן-סופי ג'והנסון, היועצת הקריאייטיבית של H&M.
"זהו באמת כבוד לשתף פעולה עם H&M. הקולקציה היא חגיגה של כל מה שמגדיר את מוגלר כבית אופנה וכל פריט הוא מוגלר אותנטי, החל מבגדי הגוף, שהפכו לחתימה שלנו ועד לפריטים המחויטים והג'ינסים המעובדים".  אמר קייסי קאדוולדר, המנהל הקריאייטיבי של מוגלר.
הצלליות בקולקציה הן בהתאם למראות המוכרים של מוגלר כיום; כתפיים חזקות וגדולות, מותניים צרות, מחווה לביטחון ,לקימורים וקווי הגוף. ועדיין, כדי לבטא את חזונו של מייסד הבית, לצד העיצובים העכשוויים, ישנה סדרה של רימייקים מיוחדים מהארכיון, במהדורה מוגבלת, אשר נבחרו על ידי קאדוולדר בשל התהודה העכשווית שלהם והעדות שלהם לתפקיד המרכזי של מוגלר בשנות תהילתה של הדרמה, שנות ה-80 וה-90.
כל פריט בקולקציה הוא רגע של היסטוריית אופנה - הזדמנות לקהילה עולמית של מעריצים להיות הבעלים של חלק מהמורשת של המותג. בעוד שהקולקציה כוללת  בגדי גברים ובגדי נשים, הסטייל המהווה טרנספורמציה בין-מגדרית, אשר תמיד עמד בבסיס האתוס של מוגלר, הוא המרכזי.
כדי להכיל את רוח הקולקציה ולחגוג את הקשר הארוך של מוגלר למוזיקה, הופעות, תיאטרליות ותת-תרבות, מוגלר ו- H&M גאים לשחרר קליפ, בכיכובם של כוכבים עולים, בהם: אמרה, שייגירל, ארת'איטר וארקה.
יחד, הקליטו טייק משלהם ללהיט הריקודים של Stardust , משנת 1998 'Music Sounds Better With You', במיוחד לרגל חגיגת הקולקציה. עוד משתתפת ראשית בקליפ היא המוזה של טייירי מוגלר משנות ה- 90 , השחקנית ודוגמנית העל - ג'רי הול. בחירת השיר מתכתבת עם תחושת הקהילתיות המגדירה את החזון של קאדוולדר עבור מוגלר כיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה