שיווק ופרסום

עזריאלי במהלך מסקרן: זה השת"פ החדש שנסגר עם Wolt

לקראת חג הפסח קניוני עזריאלי משיקים מיתוג חדש לגיפטקארד ושיתוף פעולה ייחודי עם אפליקציית Wolt. מה תוכלו להרוויח?
מערכת ice | 
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן)
חג הפסח מתקרב וזו הזדמנות לשמח את היקרים לכם במתנה שהיא כל כולה זמן לעצמם. קניוני עזריאלי משיקים מיתוג מחדש לגיפטקארד: AZRILI TIME. המיתוג יושב על התובנה שבמציאות של אורח החיים העמוס חייבים לקחת הפסקה והגיפטקארד מציע חוויה שהיא פסק זמן מהיום-יום האינטנסיבי.
קניוני עזריאלי השיקו את הגיפטקארד לפני כ-8 שנים, כרטיס תקף לכלל קניוני הקבוצה ובו יש מגוון ענק של למעלה מ-100 מותגים ישראלים ובינלאומיים מסגמנטים שונים: הסעדה ובילוי, אופנה, הנעלה וקסומטיקה כמו mac, & other stories , story, COS, מיננה, שילב, M&H, KIKO, אדידס, שופרא, מנגו, עדיקה, אפריל, ארקפה, מתוקה, פריים ועוד.

לרגל המיתוג החדש, קניוני עזריאלי משיקים מארז מיוחד וחגיגי לקראת החג, כך שיחד עם רכישת הגיפטקארד לאהובכם תקבלו קופסא חגיגית במיתוג החדש. את המארז החגיגי ניתן להשיג בעמדות הרכישה בכלל קניוני עזריאלי בין התאריכים: 27.3-31.3. המיתוג החדש ילווה בקמפיין נרחב בשווי 4 מיליון שקל ויעלה בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, שילוטים בקניונים ועיתונות.
בנוסף, הקמפיין ייסגר בשיתוף פעולה ייחודי עם אפליקציית המשלוחים Wolt. כל מי שחיכה לרגע האחרון, יוכל להזמין את הגיפטקארד החדש במארז החגיגי דרך האפליקציה אליכם הביתה. כמו כן, את הגיפטקארד ניתן לרכוש גם כשובר דיגיטלי דרך עזריאליקום, אתר הסחר של הקבוצה.
המיתוג החדש של עזריאלי גיפטקארד (יח"צ עזריאלי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה