קריירה ולימודים

קרן עזריאלי עם תרומה בגובה 53 מיליון שקלים

קרן עזריאלי מדווחת כי תרמה 53 מיליוני שקלים לקידום לימודי הנדסה בירושלים. נשיאת המכללה מסרה כי הכסף יעזור למכללה לממש את חזונה לשלב אנשים מכל חלקי ירושלים בתחומי הטכנולוגיה המתקדמים בעיר
מערכת ice | 
רוזה אזהרי (צילום מכללת עזריאלי)
קרן עזריאלי הודיעה הבוקר (ראשון) כי תרמה 53 מיליון שקלים לקידום לימודי הנדסה בירושלים. 13 מיליון שקלים מתוך הסכום מיועד להקמת מרכז עזריאלי לחדשנות ומצוינות בהוראת הנדסה בהודעת הקרן נכתב כי תרומה זו מתווספת לתמיכה קודמת של הקרן למכללה, בסך 40 מיליון שקלים, מה שמעמיד את התמיכה הכוללת של הקרן במכללה על סך של 53 מיליון שקלים.
עוד נכתב בהודעה כי מרכז עזריאלי E3 החדש יקדם שיטות חדשניות להוראת הנדסה, תוך קידום נושא ההנדסה בירושלים וטיפוח מהנדסים במהלך הקריירה. המרכז יציע רצף חינוכי מלא באמצעות שלוש יחידות: פעילות נוער, חדשנות ומצוינות בהוראת הנדסה, ולימודים לאורך החיים (Lifelong Learning, LLL).
"עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה בירושלים מהווה מקור לחדשנות ומצוינות בתחום הוראת ההנדסה", מסרה דנה עזריאלי, יו"ר משותפת של קרן עזריאלי ישראל. "במשך יותר מ-10 שנים תרמנו למכללה בנדיבות כדי למקם אותה כמרכז מרכזי להשכלת מהנדסים, ולחזק את התעסוקה בתחומי ההנדסה וההייטק".
פרופ' רוזה אזהרי, נשיאת המכללה מסרה: "אני שמחה ומודה לקרן עזריאלי על התמיכה הנוספת אשר תאפשר למכללה לממש את חזונה לפעול בכל המישורים על מנת לשלב אנשים מכל חלקי ירושלים בתחומי הטכנולוגיה המתקדמים בעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה