שיווק ופרסום

מוזיאון בית לוחמי הגטאות מתגייס למטרה חשובה - כך תתרמו

בית לוחמי הגטאות מודיע היום על הצטרפות לקמפיין "עיגול לטובה" במסגרתו ימשיך לקדם את סיפורי השואה וחשיבותם, וימשיך לעורר מודעות לערכים חשובים כמו הומניזם, סובלנות, מעורבות חברתית ועוד
מערכת ice | 
מוזיאון בית לוחמי הגטאות (צילום באדיבות המוזיאון)
לאחרונה יותר ויותר בתי עסק מודיעים על הצטרפותם לקמפיין "עיגול לטובה", במסגרתו האגורות הנותרות בעת עסקה באשראי נתרמות לארגוני צדקה שונים בארץ לפי בחירתכם. היום (ג') מוזיאון בית לוחמי הגטאות מודיע על קבלת אישורה של הוועדה הציבורית להצטרף לחברות הפועלת במסגרת קמפיין התרומות.
בית לוחמי הגטאות, ע"ש יצחק קצנלסון, למורשת השואה והמרד נוסד על ידי שורדי שואה והיה הראשון מסוגו בארץ. מימי הקמתו ביקש המוזיאון למסור את סיפור השואה, תוך התמקדות בעמידה היהודית והכלל אנושית על גווניה הרבים, באפשרות הבחירה העומדת בפני האדם, בניצחון הרוח האנושית ובבניית החיים מחדש במדינת ישראל.
שיתוף הפעולה עם המקפיין יאפשר למוזיאון להוות מרחב חינוכי מעורר השראה לבני נוער, מחנכים והקהל הרחב. במסגרת זו ימשיך לעורר דיון בדילמות חברתיות ואנושיות ויקדם ערכי סובלנות, הומניזם, מעורבות חברתית ועוד.
לאחרונה הצטרפו למיזם גם כוכבות סדרת הלהיט של כאן 11, "קופה ראשית", נועה קולר וקרן מור שכעת מקדמות את הקמפיין, כשהן משחקות את עצמן עומדות בתור, בחנות בגדים, ומתווכחות מי רכשה יותר בגדים ובכך למעשה מי מעגלת יותר לטובה. עבור קרן מור מדובר בקמפיין השני ל'עיגול לטובה', לנועה קולר זהו הקמפיין הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה