שיווק ופרסום

שוב במפה: שלום מיכאלשווילי וזינה קוטפים עוד קמפיין

שלום מיכאלשווילי בדמותה של המאמנת זינה מככב בקמפיין הומוריסטי חדש לחברת NEXT TV מבית הוט, המשלב את הדמות באינטראקציה עם סדרות מפורסמות
מערכת ice | 
שלום מיכאלשווילי בצילומים (צילום רונן פדידה)
חברת NEXT TV (מבית HOT) עולה בקמפיין חדש בכיכובו של שלום מיכאלשווילי, בדמותה של המאמנת הקשוחה זינה. הקמפיין כולל שימוש באפקטים מורכבים ושילוב של הדמות של זינה באינטראקציה עם סדרות מפורסמות.
במסגרת הקמפיין, זינה מקבלת משלוחי אוכל, והיא בדרכה שלה מציגה לשליחים מה היא מקבלת באותו מחיר משירות הטלוויזיה של NEXT TV, הכולל חבילת הבסיס של NEXT TV המכילה 15 ערוצים מתכנים מגוונים - ספורט, ילדים, סרטים לצד ערוצי "עידן פלוס" הכוללים את כאן 11, קשת 12, רשת 13 ועוד, ולצידם שירות VOD עשיר המכיל את התכנים המדוברים ביותר כמו "בית הדרקון", "סיפורה של שפחה" לצד הפקות המקור מבית HOT כמו "מחוברים", "גולסטאר" ועוד.
 
נקסט טי.וי מציעה טלוויזיה עם ספריית תוכן עשירה, אשר לרגל עליית הקמפיין תושק במחיר אטרקטיבי לטלוויזיה מבוססת אינטרנט ב-59 שקל. במסגרת השירות יכולים הלקוחות להוסיף ערוצים מגוונים כגון ערוצי הדרמות הטורקיות, ערוצי ילדים ועוד במגוון חבילות או ערוצים בודדים ולבנות חבילות מודלריות בהתאמה.
 
הקמפיין, שמושק היום (רביעי) יוצג בסדרת פרסומות שיופיעו בטלוויזיה ובדיגיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה