שיווק ופרסום

הקולקציה החדשה של ענקית הספורט וכוכבת הפופ הגדולה בעולם נחשפת

בדיוק בזמן שהיא נכנסת להילוך גבוה עם סיבוב הופעות עולמי חדש ואחרי שהפכה לאמנית עם שיא זכיות בגראמי הלילה, משיקה ביונסה את הקולקציה החדשה למותג IVY PARK עם אדידס שמושקת בישראל

מערכת ice | 
הקולקציה של ביונסה לאדידס (צילום יחצ)
רגע לאחר ההופעה המדוברת בדובאי וההכרזה על סיבוב הופעות בין-לאומי, ביונסה מתפנה לאהבה הנוספת שלה – אופנה. חברת adidas בשיתוף פעולה עם ביונסה, משיקה דרופ חדש לקולקציית IVY PARK המדוברת כחלק מהמשך שיתוף הפעולה המוצלח עם הכוכבת. את הקולקציה מלווה קמפיין דיגיטל בהובלת שחקנים, אמנים ודוגמניות וביניהם הראפר האמריקאי המצליח קנדרל קיארי ("אופסט") לצד אמנים נוספים.
קולקציית PARK TRAIL החדשה מאופיינת בפריטים אופנתיים בהשראת יופיו של הטבע, חופש היצירה והאומנות, ומגיעה במראה ספורטיבי ואלגנטי. ההשראה לעיצוב הקולקציה לקוחה ממראה הטבע והסביבה האורבנית עם פריטים לנשים, גברים וילדים, בגווני כתום זוהר, סגול, ובז' המזכירים את מראה הזוהר הצפוני המפורסם יחד עם אלמנטים של צבעי קמופלאז' מיוחדים. 
בין הפריטים הבולטים ניתן למצוא: מעיל בסגנון parka ארוך בצבע כתום זוהר, ג'קטים במראה צבאי, קפוצונים וחולצות בצבע כתום עם הכיתוב IVY בענק, סניקרס IVP Top Ten 2000”", ועוד אקססוריז נוספים. פריטי הקולקציית IVY PARK של ביונסה לאדידס יגיעו בטווחי מידות של XS-2XL.

מתוך הקולקציה של ביונסה לאדידס. צילום: יחצ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה