שיווק ופרסום

תקציב חדש ללימור כרסנטי יחסי ציבור בתחום החקלאות

החברה לניהול מערכות הסברה ויחסי ציבור בבעלותה של לימור כרסנטי מתחדשת בתקציב של משק תמם בגבע כרמל
מערכת ice | 
לימור כרסנטי (צילום יריב אלדד)
החברה לניהול מערכות הסברה ויחסי ציבור של לימור כרסנטי, מקבלת לשורותיה את התקציב למשק תמם בגבע כרמל.
משרד יחסי ציבור של לימור כרסנטי נושא מעל 2 עשורים של ותק בעולם התקשורת ויחסי הציבור, ואמון על תקציבים מובילים במשק הישראלי, עם מגוון תחומי התמחות כגון לייפסטייל, נדל"ן, בריאות, קולינריה, צרכנות ועוד.
משק תמם מייצג דור שלישי של חקלאות, אשר מספק תוצרת טרייה של פירות וירקות מדי יום למיטב עסקי קולינריה בצפון, ולאחרונה גם נכנס לסקטור הפרטי עם שירות אונליין חדשני, באספקה מהחקלאי היישר לצרכן עד הבית.

לאחר החתימה מסרה לימור כרסנטי: "משק תמם אשר קם בשנת 1949 נושא תו איכות ומורשת מופלאה של עבודת אדמה ואהבת הארץ. משרדי גאה לקבל לידיו את הייצוג לאחד המשקים החקלאיים המובילים בישראל".
באחרונה זכתה לימור כרסנטי בתקציבים של חברת Wentour תיירות נופש למרפא ושל חברת Smart תיווך ושיווק נדל"ן, דונם - חברה שמתמחה בעולם הנדל"ן והפיננסים בבעלותו של אביב הייט, קבוצת נכסים בבעלות שלומי אוחנה, וכן קבוצת הייזום והבנייה טובול ברוקס דניאל עם פרויקט המגורים "גרינסייד" המוקם בקריית התרבות בת-ים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה