שיווק ופרסום

365Scores הישראלית משיקה קמפיין פרסום עם אושיית ספורט בינלאומית

עמי סירקיס, מנכ״ל חברת 365Scores: "ג׳ק ברפורד נבחר להוביל את הקמפיין לאור הזיהוי שלו עם עולם הכדורגל"
מערכת ice | 
גק ברפורד (צילום BFordLancer)
חברת 365Scores הישראלית, המפתחת את הפלטפורמה הפופולרית בעולם לתוצאות ונתוני ספורט בזמן אמת, משיקה קמפיין פרסום בינ״ל בכיכובו של אושיית הספורט האמריקאית ג׳יק ברפורד (Jake Barford), באמצעות חברת המשפיענים Narrative.  מדובר בקמפיין רשת מושקע, במסגרתו הופקו סדרת סרטונים בכיכובו של ברפורד, אשר יעלו בנכסים הדיגיטליים שלו עם למעלה מ-2 מיליון עוקבים.
מטרת הקמפיין היא לקדם את הליגה הפרטית לניחושי משחקי המונדיאל, בשיתוף קבוצת ח.י. ו-LG, בקרב קהל היעד של החברה בארה״ב. במסגרת הליגה, מוקם מתחם אינטרנטי מיוחד שיפעל באפליקציה ובו יוכל כל אוהד ספורט להקים ליגה פרטית עם חבריו, לקבל עדכונים מהירים בתוצאות ושערים, ליהנות מטבלאות מתעדכנות ומאינספור תכנים בזמן אמת.  
עמי סירקיס, מנכ״ל חברת 365Scores: ״משחקי המונדיאל הם עבורנו חגיגה אחת גדולה ובמסגרת זו בחרנו להעניק ערך מוסף לטורניר גביע העולם. ג׳ייק ברפורד נבחר להוביל את הקמפיין לאור הזיהוי שלו עם עולם הכדורגל. הקמפיין הוא אבן דרך נוספת לביסוס מעמדה של החברה כמובילה בענף. נמשיך להתפתח באופן גלובלי, ולהיחשף לקהלי יעד חדשים ברחבי העולם״. 
רגב גור, מנכ"ל חברת "Narrative": אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם ג'ייק ברפורד, יוצר תוכן מוכשר ויצירתי עם קהל אדוק בתחום הכדורגל, לקראת המונדיאל הקרוב. נרטיב שמה לה למטרה להביא את יוצרי התוכן הכי איכותיים, יצירתיים ורלוונטיים עבור הלקוחות שלה כדי לספק רמת שירות מקסימלית. אנחנו גאים בקמפיין המשותף עם 365Scores, מאפליקציות התוצאות המובילות בעולם, ומאחלים לעוד שיתופי פעולה מוצלחים איתה בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה