שיווק ופרסום

PUMA משיקה את המדים החדשים של נבחרת ישראל בכדורגל

מותג הספורט פומה, קבוצת אירני והתאחדות הכדורגל הארצית משיקות את המדים החדשים של נבחרת ישראל - כמה תעלה חולצה לאוהדי הקבוצה?
מערכת ice | 
מדי נבחרת ישראל (צילום רפי דלויה)
חברי קבוצת נבחרת ישראל בכדורגל, ממנה נעדר הפורש הטרי עומר אצילי, נפגשו השבוע כדיי להשיק את מדיה החדשים, אשר עיצבה ענקית אופנת הספורט PUMA עם היבואנית הרשמית קבוצת אירני. את המדים החדשים הזמינה התאחדות הכדורגל כדיי להעניק לקבוצה עיצוב חדש ומרענן לקראת המשחקים הבאים ואלו אחריהם. 
בהודעה רשמית הודיעו הנפשות הפועלות כי "עיצוב המדים החדשים מהווה יישור קו עם נבחרות הכדורגל הגדולות בעולם ועדכון רלוונטי וחדשני אשר יוצא מגבולות עיצוב מדי הכדורגל המוכרים". במסגרת העיצוב החדש לוגו ההתאחדות ולוגו המותג עברו לראשונה למרכז החולצה מצד החזה, כמו גם כיתוב שם המדינה ISRAEL. 
המדים החדשים עוצבו ב-3 צבעים חדשים ואף כוללים גזרה עבור נבחרות הנשים. המדים מעוצבים בטכנולוגיית הדריי-סל המיוחדת של המותג פומה. מטרתה לספוג זיעה ולחות מהעור ולהעניק לשחקנית ולשחקן תחושה נעימה יותר. כחלק משיתוף פעולה זה בין ההתאחדות וקבוצת אירני, כלל הציוד לנבחרות יותאם לבוגרים, נוער ונשים. 
גם אוהדי הנבחרת יוכלו ליהנות מהמדים החדשים. המדים יוצגו למכירה באתר ההתאחדות לשבוע ואף יוצעו למכירה בחנות הדגל של המותג בנמל תל אביב. אוהדי הנבחרת יצטרכו להיפרד מ-299.9 שקל עבור חולצה בעיצוב החדש.
במועד חופף להשקה החדשה של ההתאחדות, שחקנית כדורגל מנבחרת ישראל בכדורגל נשים, לי פלקון, צייצה היום ביקורת על כך שנשים בכדורגל הישראלי לא נבחרות לדגמן את מדי הנבחרת וזאת בשונה מקמפיינים ברחבי העולם, שמשלבים שחקנים ושחקניות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה