עסקי ספורט

מי צריך נבחרת? אחרי הפרישה: אצילי משתדרג במכבי חיפה

יום אחרי שפרש מנבחרת ישראל בעקבות פרשת הקטינות, עומר אצילי חתם על הארכת חוזה במכבי חיפה לשלוש עונות נוספות בשכר של 420 אלף דולר לעונה
מערכת ice |  3
עומר אצילי (צילום אורן בן חקון פלאש90)
אחרי הפרישה המתוקשרת מנבחרת ישראל, כוכב מכבי חיפה עומר אצילי מקבל מיד "פיצוי" בדמות הארכת חוזה לשלוש עונות נוספות בשכר של 420 אלף דולר לעונה.
אצילי (29) שהחזיק בחוזה בחיפה עד לתום העונה הבאה, סיכם את תנאיו במועדון עד 2026, באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב. 
אצילי הצטרף למכבי חיפה בתחילת 2021 וזכה עימה פעמיים באליפות המדינה וכן בגביע הטוטו. בעונה שעברה כבש 20 שערים ונבחר לכדורגלן העונה. הקיץ היה שותף להעפלה של מכבי חיפה לשלב הבתים בליגת האלופות וכבש צמד שערים בניצחון 0:2 על יובנטוס.

אלא שעל הקריירה של אצילי מאפילה בשנתיים האחרונות פרשת יחסי המין עם הקטינות, לה הוא שותף עם דור מיכה. בעקבות הפרשה נחקר במשטרה אך התיק נסגר מחוסר אשמה. הוא נזרק מקבוצתו מכבי ת"א ועבר לשחק בקפריסין, משם חזר לחיפה.
בעקבות הצטיינותו של אצילי הוא זומן לנבחרת ישראל, מה שעורר ביקורת וזעם מכל עבר האם ראוי שאדם שקיים יחסים לכאורה עם קטינה, ילבש את המדים הלאומיים. כאשר עלה לשחק בנבחרת ספג שריקות בוז מהקהל, ובימים הקרובים אמור היה לעבור שימוע בהתאחדות לכדורגל.
בעקבות זאת הודיע אתמול (חמישי) על פרישה מהנבחרת. את הפרישה פרסם בפוסט באינסטגרם שלו בו התחרט שוב על מעשיו אך גם מחה על חוסר יכולת הקבלה שלו על ידי חלק מהאוהדים.
המנהל המקצועי של הירוקים, גל אלברמן, פרסם בעקבות הארכת החוזה של אצילי: "שמחים מאוד ונרגשים להודיע על סיכום המשך דרכו של עומר אצילי במועדון כדורגל מכבי חיפה. מיומו הראשון במועדון גילה עומר מחויבות רבה להובלת הקבוצה להצלחות והפך במהרה לשחקן מפתח. אנו מאחלים לעומר הצלחה מרובה בשנים הבאות, הישגים קבוצתיים ואישיים ורגעי אושר רבים ביחד עם הקהל הירוק. אוהבים אותך עומר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרשת הSHארלילות מהטיק-טוק שהפילו את אצילי (ל"ת)
    ריאלי 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יעקב שחר הפעם אכזבת בגדול אתה צריך להתבייש (ל"ת)
    אוהד מאוכזב 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בזיון בזיון בזיון-שחר, אתה עלוב ומבייש את שמך (ל"ת)
    צחי 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור