שיווק ופרסום

כוכבת "פאודה" קוטפת קמפיין חדש בניחוח יפני

השחקנית והרקדנית רנה-לי שמעון, קוטפת קמפיין חדש של כלמוביל, לרכב ה-Cross  Eclipse
מערכת ice | 
רונה-לי שמעון (צילום אינסטגרם/ רונה-לי שמעון)
השחקנית רונה לי שמעון, כוכבת הסדרה פאודה ושופטת התוכנית המצליחה "רוקדים עם כוכבים", שלאחרונה נבחרה לככב בסרט הבינלאומי בבימויו של מרטין קמפבל שביים את הסרט של ג’יימס בונד "קזינו רויאל", נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של כלמוביל - יבואנית מיצובישי לישראל ל- Cross  Eclipse.
 

קמפיין הטלוויזיה שיעלה בקרוב מתבסס על כשרונה של רונה לי שיצרה כוריאוגרפיה ייעודית לסרט עם נגיעות יפניות ורקדה מעל ל-6 שעות ברציפות במהלך הצילומים. "הבחירה ברונה לי נבעה מכך שהיא ורסטילית, יכולה להיות רקדנית רכה, אלגנטית ומהפנטת ומצד שני שחקנית עוצמתית, נועזת וקשוחה בדיוק כמו ה- Cross Eclipse אשר מתאים את עצמו לשימושים שונים ויכולות שונות הן כרכב עירוני והן כרכב פנאי שטח", מציינת גוני יעקוביץ', מנהלת השיווק של מיצובישי בכלמוביל.

ה- Cross Eclipse שמכר עד היום כ-8,800 רכבים כולל בין היתר את שפת העיצוב העדכנית של מיצובישי ה- Dynamic Shield וכולל מראה SUV ספורטיבי אלגנטי. התוצאה היא רכב שנראה מלוטש, יציב, יוקרתי וייחודי. ה-Eclipse Cross כולל מערכת הנעה המצוידת במגדש טורבו, מרחב פנימי מרווח ומסוגנן, אבזור עשיר ומגוון מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה